JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Home > Świat Forda > O firmie > Ford Blog > Ford Mustang Mach-E - nowa odsłona legendy
Ford Mustang Mach-E

27 stycznia, 2022

Ile kosztuje nowy w pełni elektryczny Ford Mustang Mach-E? Porównujemy wersje wyposażenia, zasięgi i ceny.

Ford Mustang – te dwa słowa zawsze wzbudzały emocje wśród fanów motoryzacji. Jeden z najbardziej kultowych samochodów świata w swojej najnowszej, w pełni elektrycznej odsłonie jest obecnie symbolem elektrycznej transformacji branży motoryzacyjnej. Czy ma tak samo ekscytujące osiągi? Ile kosztuje Ford Mustang Mach-E? Którą  wersję samochodu wybrać? Na pytania odpowiadamy omawiając wszystkie dostępne wersje tego wspaniałego auta.

Ford Mustang – te dwa słowa zawsze wzbudzały emocje wśród fanów motoryzacji. Jeden z najbardziej kultowych samochodów świata w swojej najnowszej, w pełni elektrycznej odsłonie jest symbolem elektrycznej transformacji branży motoryzacyjnej. Auto o niezwykłych osiągach (w końcu to Mustang), pełne technologicznych innowacji, a jednocześnie niezwykle efektywne energetycznie, z doskonałym zasięgiem i oferujące ponadprzeciętną funkcjonalność. Dla klientów kupujących oczami również mamy dobrą wiadomość: Ford Mustang Mach-E naprawdę przykuwa wzrok. Ile kosztuje? Na pytanie odpowiadamy omawiając wszystkie dostępne wersje tego wspaniałego auta.

Jego możliwości pokazują m.in. takie cechy, jak płynne, ciche przyspieszenie niezależnie od prędkości, jaką jedziemy Pierwsze 100 km/h osiąga w zaledwie 3,7 sekundy a zasięg wynoszący nawet 610 KM na jednym ładowaniu  to jeden z największych zasięgów w segmencie elektryków. Ford swoim modelem ustanowił zupełnie nowe standardy w segmencie samochodów elektrycznych.  Dodając do tego wiele innowacyjnych i połączonych ze sobą technologii, które współpracując, zapewniają niezwykłe wrażenia z jazdy oraz nową jakość w motoryzacji, czyli automatyczne aktualizacje systemu sterującego SUV-em poprawiające potencjalne błędy, oraz wprowadzające ulepszenia pokazują, że elektryfikacja samochodów stała się faktem a posiadanie elektryka z logiem pędzącego Mustanga to zupełnie nowe i niespotykane do tej pory doznania.

Dowodem niech będą choćby zdobyte niedawno przez Forda Mustanga Mach-E nagrody samochodu roku w prestiżowych konkursach The Best of Moto oraz Car of The Year Polska oraz wyniki badania za oceanem w których 90% posiadaczy Macha-E poleciłoby go innym a 87% ankietowanych kupiłoby go ponownie.

Poznaj wszystkie wersje Mustanga Mach-E, nowej odsłony legendy debiutującej na rynku aut elektrycznych i dowiedz się, ile trzeba zapłacić, aby zostać właścicielem przełomowego modelu Forda.

Ford Mustang Mach-E


Ford Mustang Mach-E w wersji GT - zachwycające przyspieszenie i największa prędkość maksymalna spośród wszystkich wersji

Ford Mustang Mach-E GT to auto wyjątkowe. To najszybciej przyśpieszający Mustang w historii. Piękne i luksusowe auto z duszą Mustanga, dynamiką sportowego bolidu i funkcjonalnością przestronnego, rodzinnego SUV-a. Ford tym modelem udowodnił, że nie są mu obce techniki łączenia ognia i wody. Najważniejsze jednak jest to, że takie połączenie to nie mezalians, ale wyjątkowa synteza klasycznej charyzmy sportowego Mustanga, technologicznej maestrii innowacyjnych silników elektrycznych i najlepszego oraz niezawodnego oprogramowania sterującego samochodem.

Ford Mustang Mach-E GT to auto, które jest w stanie uzyskać prędkość 100 km/h w zaledwie 3,7 sekundy. Jednocześnie najszybszy wariant elektrycznego Mustanga Mach-E oferuje pokaźny zasięg: aż do 490 km na jednym ładowaniu (pojemność akumulatora: 98 kWh). Martwisz się o czas ładowania? Niepotrzebnie. To auto jest szybkie w każdym calu:  już 10 minut ładowania szybką ładowarką wystarczy, aby uzyskać 99 km zasięgu.

Elektryczny, dwusilnikowy układ napędowy tej  wersji dysponuje imponującą mocą: aż  487 KM i potężnym, wynoszącym aż 860 Nm momentem obrotowym, dostępnym dosłownie do muśnięcia przez kierowcę pedału przyśpieszenia. Ta potężna moc przenoszona jest na wszystkie koła. Prędkość maksymalna wynosi okrągłe 200 km/h.

Mustang Mach-E GT – wyróżnij się

Wersja GT wyróżnia się już na pierwszy rzut oka. W standardzie dostępne są imponujące, aż 20-calowe felgi ze stopów lekkich, czy imponujące nadkola w kolorze nadwozia. Oprócz tego w standardzie otrzymujesz system automatycznego sterowania światłami drogowymi Auto High Beam z funkcją zapobiegania oślepianiu innych uczestników dróg. Projekcyjne reflektory z doświetlaniem zakrętów doskonale oświetlają drogę, co z pewnością spodoba się kierowcom lubiącym podróżować nocą.

Wersja GT jest też wyposażona standardowo w pakiet technologii ułatwiających manewrowanie. Na pokładzie mamy nie tylko czujniki parkowania z przodu i z tyłu, ale również system kamer 360°, a także system Active Park Assist 2, czyli najnowszą generację systemu automatycznego parkowania równoległego i prostopadłego.

Mustang Mach-E GT – szybki i komfortowy

Wnętrze wersji GT to nie tylko sportowy sznyt i najlepsze materiały wykończeniowe, ale też niezwykły komfort podróżowania. Dwustrefowa klimatyzacja z systemem filtracji powietrza w kabinie, doskonałe nagłośnienie Bang&Olufsen i najnowsza generacja, bardzo intuicyjnego, pokładowego systemu inforozrywki Ford SYNC 4A. Nie zabrakło podgrzewanych foteli (elektrycznie regulowanych w 8 kierunkach), podgrzewanej kierownicy wielofunkcyjnej wykończonej  eleganckim, przyjemnym w dotyku materiałem Miko Suede, czy podgrzewanej szyby. To wszystko masz tu w standardzie. Jakby tego było mało, nie zabrakło indukcyjnej ładowarki do smartfonu, czy nastrojowego, personalizowanego oświetlenia LED w kabinie. Należy też wspomnieć o bezprzewodowym Apple Car Play i Android Auto, dzięki którym smartfony łączącą się automatycznie z samochodem a ich pierwsza konfiguracja odbywa się niemal przez jedno kliknięcie.

Ważne jest też to, że topowa wersja Forda Mustanga Mach-E GT to connected-car, czyli auto stale połączone ze światem i zdolne do  ciągłego ulepszania swoich funkcjonalności i wprowadzania nowych. W jaki sposób? Dzięki  automatycznym  aktualizacjom systemu Ford Power-Up. Nawet gdy zakupisz już to auto, dzięki bezprzewodowym aktualizacjom wykryte błędy w oprogramowaniu pokładowym będą na bieżąco usuwane, ale ciekawsze jest to, że dzięki pakietom aktualizacyjnym auto będzie mogło oferować funkcje niedostępne w momencie jego zakupu.

Mustang Mach-E GT – ile kosztuje?

Topowego, najszybciej przyśpieszającego Mustanga w historii, czyli wersję Mach-E GT możesz mieć już za  342 000 zł, otrzymując nie tylko bardzo dynamiczny i komfortowy, ale też świetnie wyposażony pojazd. Chcąc spersonalizować swojego Mustanga Mach-E GT, możesz wybierać spośród ośmiu pięknych barw lakieru, a także doposażyć auto w dach panoramiczny oraz przednią szybę z filtrem przeciwsłonecznym. Reszta jest już w standardzie.

Oczywiście Ford oferuje również bardzo szeroki program alternatywnych metod finansowania: kredyt Niskich Rat - Ford Opcje, leasing Niskich Rat - Ford Leasing Opcje, czy wynajem długoterminowy Ford Wynajem, gdzie masz możliwość zadeklarowania wysokości wpłaty własnej, czasu trwania umowy i korzystnych miesięcznych rat. Otrzymujesz też gwarancję odkupu samochodu przez dealera po zakończeniu okresu umowy.

Więcej o tej wersji znajdziesz na: https://www.ford.pl/osobowe/mustang-mach-e/nadwozia-i-parametry/gt

Ford Mustang Mach-E interior


Mustang Mach-E RWD – tylny napęd i najdłuższy zasięg spośród wszystkich wersji modelu

Tylnonapędowa wersja Forda Mustanga Mach-E to auto wyróżniające się imponującym zasięgiem. Bez konieczności ponownego ładowania ten wariant przejedzie 610 km, a nawet więcej. Zapytacie: jak to więcej? Dowiodło tego dwóch norweskich ekspertów od eco-drivingu, którzy Mustangiem Mach-E pokonali bez konieczności ładowania trasę o imponującej długości aż 807,2 km, co jest absolutnym rekordem świata.

Mustang Mach-E RWD - warianty napędu i baterii

Tylnonapędowego Mustanga Mach-E RWD możesz wybrać z jednym z dwóch dostępnych wariantów napędowych: tańsza odmiana to wersja z silnikiem o mocy 269 KM i baterią o pojemności 75 kWh. W tym wydaniu auto ma zasięg 440 km na jednym ładowaniu. Drugi wariant to wersja zalecana tym, którzy lubią dalekie podróże. Układ napędowy generuje 294 KM mocy i jest łączony z najpotężniejszą w gamie baterią (taką samą jak w topowej odmianie GT) o pojemności 98 kWh. Obie odmiany są bardzo dynamiczne, dysponują identycznym maksymalnym momentem obrotowym 430 Nm. Prędkość maksymalna obu odmian Mustanga Mach-E RWD to 180 km/s. Odmiana z mniejszą baterią osiąga 100 km/h w czasie 6,2 sekundy, podczas gdy Mustang Mach-E RWD o rekordowym zasięgu rozpędzi się do tej samej prędkości w czasie 6,1 sekundy.

Mustang Mach-E RWD – największy zasięg, najniższa cena

Mustang Mach-E RWD z baterią 75 kWh jest też najtańszą odmianą ikonicznego SUV-a Forda. Po uwzględnieniu dopłaty z programu „Mój elektryk” w kwocie 27 000 zł cena tej odmiany auta startuje już od 196 120 zł. Doskonała cena, za pojazd wyposażony m.in. w:

  • Osłony nadkoli, listwy wzdłuż progów oraz dolna część zderzaków w kolorze tworzywa
  • Reflektory w technologii LED z funkcją Auto High-Beam
  • Unikalne wykończenie przedniego grilla wyróżniające tę wersję
  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  • Możliwość otwierania, zamykania i uruchamiania auta za pomocą smartfona
  • Duży, 15,5” ekran dotykowy z systemem Ford SYNC 4A z nawigacją i bluetooth w konsoli centralnej
  • Wyświetlacz 10,2” deski rozdzielczej
  • Podgrzewane fotele przednie, kierownica oraz przednia szyba
  • Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
  • Bezprzewodowa ładowarka do smartfonów
  • System Pre-Collision Assist – wspomaga kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami
  • System Lane Keeping Alert – wspomaga utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, z funkcją wykrywania krawędzi jezdni
  • System Blind Spot Alert – monitorowanie martwego pola widzenia w lusterkach
  • Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy
  • Adaptive Cruise Control z funkcją Stop&Go I Lane Centring – adaptacyjny tempomat z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego ruszenia oraz funkcja utrzymania auta pośrodku pasa ruchu.

Mustang Mach-E RWD również korzysta z zalet wynikających z bezprzewodowych, automatycznych aktualizacji oprogramowania pokładowego. Dzięki temu samochód nigdy nie pozostanie w tyle za konkurencją, bowiem jego możliwości i funkcjonalności będą stale ewoluować. To pojazd, który nie dość, że przejedzie z Krakowa do Gdańska na jednym ładowaniu, to jeszcze zwiększa swoje możliwości im dłużej z niego korzystasz. Więcej o tej wersji: https://www.ford.pl/osobowe/mustang-mach-e/nadwozia-i-parametry/rwd

Ford Mustang Mach-E parked


Elektryczny Mustang Mach-E AWD – z napędem na wszystkie koła – poznaj najważniejsze cechy

Kolejny  wersja Forda Mustanga Mach-E to odmiana z napędem elektrycznym na wszystkie koła (AWD). Również w tym przypadku masz do wyboru dwie wersje tego modelu. Pierwsza wersja charakteryzuje się mocą elektrycznego napędu wynoszącą 269 KM i jest łączona z baterią o pojemności 75 kWh, co pozwala przejechać bez konieczności doładowywania auta dystans 400 km. Oprócz tego Ford oferuje mocniejszy wariant o mocy 351 KM, łączony z akumulatorem trakcyjnym o pojemności 98 kWh – w tym wydaniu Mustang Mach-E AWD jest w stanie pokonać dystans do 540 km bez konieczności odwiedzania stacji ładowania.

Mustang Mach-E AWD – ceny i wyróżniki wersji

Mustang Mach-E z napędem na wszystkie koła startuje w cenniku amerykańskiej marki od kwoty  256 560  zł za odmianę z mniejszą baterią. Droższa wersja Mustanga Mach-E AWD startuje od kwoty  293 310 zł. Poniżej wyróżniki tej wersji przełomowego, elektrycznego SUV-a:

  • Osłony nadkoli, listwy wzdłuż progów oraz dolna część zderzaków lakierowane w kolorze czarnym
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Reflektory projekcyjne w technologii LED z Glare-Free Auto High Beam
  • Wykończenie przedniego grilla lakierowane w kolorze czarnym
  • 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z zaciskami hamulcowymi w kolorze czerwonym
  • Perforowana tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico z czerwonymi przeszyciami
  • Przednie fotele regulowane elektrycznie w 8. Kierunkach
  • Deska rozdzielcza z wstawkami imitującymi karbon oraz czerwonymi przeszyciami.
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Nastrojowe oświetlenie wnętrza LED z możliwością wyboru koloru
  • Aluminiowe nakładki na pedały

Więcej o wersji Mustang Mach-E AWD: https://www.ford.pl/osobowe/mustang-mach-e/nadwozia-i-parametry/awd

Top