Home > Serwis > Informacje i pomoc > Pytania i odpowiedzi
FAQs page

Najczęściej zadawane pytania

  • Częstotliwość przeglądów serwisowych zalecanych dla Twojego samochodu znajdziesz w Książce Serwisowej. Możesz też wyświetlić tabelę przeglądów serwisowych, klikając na link podany poniżej.

    Plan obsługi (PDF)

  • Nikt nie zna lepiej Twojego Forda niż firma Ford. To my stworzyliśmy Twój samochód zgodnie z najwyższymi standardami jakości, jest więc rzeczą rozsądną i logiczną, by obsługa samochodu była zawsze przeprowadzana zgodnie z tymi samymi najwyższymi standardami. Jesteśmy zainteresowani udzielaniem Ci wszelkiego rodzaju wsparcia, by posiadanie Forda przyniosło Ci jak najwięcej korzyści i zadowolenia. W ramach naszych usług oferujemy pracę personelu technicznego przeszkolonego zgodnie ze standardami Forda, oryginalne części zamienne Forda, specjalistyczne narzędzia oraz przedłużoną gwarancję FordProtect.

  • Wszystkie elementy i części Twojego Forda zostały zaprojektowane specjalnie po to, by idealnie do siebie pasowały, doskonale współpracowały i niezawodnie funkcjonowały, zapewniając Ci najwyższe bezpieczeństwo podczas jazdy. Istnieje więc ryzyko, że stosując części nieautoryzowane przez markę Ford, narazisz na niebezpieczeństwo pojazd i siebie.

    Dodatkowo zastosowanie oryginalnych części Forda oznacza dla techników minimalny czas potrzebny na ich dopasowanie podczas przeglądu serwisowego, zaś dla Ciebie – spełnienie wysokich standardów jakości i norm bezpieczeństwa.

    Dowiedz się więcej - Oryginalne części

  • Autoryzowany Dealer Forda z przyjemnością udzieli Ci odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące obsługi samochodu marki Ford oraz umówi się z Tobą na jego przegląd. Kliknij na podany niżej link, by znaleźć najbliższego Autoryzowanego Dealera Forda.

    Znajdź dealera

  • Aby stwierdzić, czy pojazd jest objęty wezwaniem do serwisu, przejdź do witryny Ford Etis i wprowadź numer pojazdu VIN. Jest to 17-znakowy numer umieszczony na metalowej tabliczce przymocowanej do deski rozdzielczej po stronie kierowcy w pobliżu szyby przedniej. Tabliczka jest widoczna z zewnątrz pojazdu. Numer VIN znajduje się także na tabliczce po wewnętrznej stronie drzwi kierowcy, a także w dokumentacji pojazdu (V5).

  • Ford Motor Company bezpłatnie wykona naprawę wskazaną w konkretnym wezwaniu do serwisu.

  • Wszystkie naprawy muszą zostać wykonane przez autoryzowanego dealera firmy Ford.

  • Wezwania związane z bezpieczeństwem, zgodnością z przepisami i emisjami nie wygasają. Pojazdy, których dotyczą, podlegają wezwaniu do czasu wykonania naprawy. Inne rodzaje programów dotyczących pojazdów, które noszą nazwę programów zadowolenia klienta, mają na ogół określone daty wygaśnięcia lub ograniczenie przebiegu. Konkretne informacje dotyczące programu zostaną dołączone do listu wysłanego do ostatniego zarejestrowanego właściciela pojazdu objętego wezwaniem.

  • Może przysługiwać zwrot kosztów, jeśli zapłacono za naprawę mającą na celu usunięcie problemu, którego dotyczy wezwanie do serwisu, zanim zostało wysłane do właściciela powiadomienie o wezwaniu. Aby sprawdzić, czy należy się zwrot kosztów i przyspieszyć wypłatę, przekaż oryginał potwierdzenia zapłaty kierownikowi serwisu u lokalnego dealera firmy Ford.

  • Wszystkie wezwania do serwisu dotyczą konkretnych numerów VIN. Pojazdy objęte wezwaniem są identyfikowane na podstawie daty produkcji w obrębie roku modelu, montowni lub innych czynników. Jeśli program jest ogłaszany w odniesieniu do pojazdu, firma Ford powiadomi pocztą ostatniego zarejestrowanego właściciela. Jeśli otrzymasz list lub stwierdzisz, że Twój pojazd jest objęty wezwaniem, zalecamy jak najszybsze skontaktowanie się z dealerem w celu zaplanowania wizyty w warsztacie.

  • Ford Motor Company określa problematyczne obszary na podstawie badań konsumenckich i informacji zwrotnych od dealerów.

  • Jeśli w książce serwisowej brak wolnego miejsca na dodatkowe informacje o przeglądach i potrzebne są dodatkowe strony na rejestrowanie przyszłych przeglądów, należy skontaktować się z dealerem, który dostarczył pojazd lub z lokalnym dealerem. Dealer jest w stanie dostarczyć kolejną książkę serwisową na dalsze wpisy. Nie należy wyrzucać oryginalnej książki serwisowej, gdyż znajdujące się w niej zapisy stanowią ważną dokumentację historii serwisowania pojazdu. Duplikat książki serwisowej może wystawić jedynie gwarant samochodu, czyli dealer, który sprzedał samochód.

 

<%-DealerName%>

<% if (CustomerRatingsCombined) { %> <% } %> <% if (serviceList) { %>

<%- serviceList %>

<% } %> <% if (todayClosingTime) { %>

Dzisiaj otwarte do <%-todayClosingTime%>

<% } %> <% if (todayPartsClosingTime) { %>

Sprzedaż części dziś do <%-todayPartsClosingTime%>

<% } %> <% if (todayServiceClosingTime) { %>

Serwis dziś do <%-todayServiceClosingTime%>

<% } %>
<% _.forEach(formattedAddress, function(addressLine) { %>

<%- addressLine %>

<% }); %>
<% if (PrimaryPhone) { %>

<%- PrimaryPhone %>

<% } %>

  JAK TRAFIĆ

  DANE DEALERA

Top