Home > Nadchodzące modele > Nowy Ford Focus ST

 NOWY FORD FOCUS ST

PREMIERA W CZERWCU 2019

Stworzony do miasta, gotowy na tor

Opracowany przez dział sportowy Ford Performance nowy Focus ST to samochód łączący dreszczyk emocji typowy dla hot-hatcha z komfortem i czysto praktycznymi walorami auta rodzinnego, w eleganckim i stylowym opakowaniu.

Przód nowego Forda Focus ST w kolorze niebieskim

Radość z jazdy

Zupełnie nowy, wykonany z aluminium silnik benzynowy EcoBoost o pojemności 2,3-litra jest najmocniejszą jednostką napędową, jaką kiedykolwiek oferowano w modelu Focus ST. To między innymi dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu turbodoładowania, silnik osiąga moc aż 280 KM przy 5500 obr/min i dysponuje maksymalnym momentem 420 Nm w przedziale 3000-4000 obr/min. To także najbardziej dynamiczny silnik pod względem charakterystyki obrotów, jaki kiedykolwiek pojawił się w modelu Focus ST - dzięki niemu najnowszy ST rozpędza się od 0 do 100 km/h w mniej niż 6 sekund.

Harmonia formy i funkcjonalności

Nowy Focus ST został zaprojektowany jako samochód nie tylko dający wiele radości i satysfakcji w prowadzeniu, ale także jako samochód bardzo komfortowy. Na uwagę zasługuje wnętrze, które łączy walory praktyczne oraz typowo sportowy charakter. Fotele Recaro, sportowa kierownica, aluminiowe nakładki na progi z logo ST, sportowe pedały z lekkiego stopu czy metalizowane i satynowe akcenty wykończeniowe w kształtach heksagonalnych nadają sportowego ducha.  Nowy Focus ST jest wyposażony również w wiele systemów i funkcji, które ułatwiają bezpieczne prowadzenie i które urozmaicają każdą podróż. Na życzenie dostępny jest wbudowany modem FordPass Connect, który z samochodu czyni mobilny hotspot WiFi, dający możliwość współpracy nawet z 10 urządzeniami. Funkcja LifeTraffic przekazuje informacje o ruchu drogowym do systemu nawigacji SYNC 3, aby umożliwić wybranie najlepszej trasy.

Wnętrze nowego Forda Focus ST
Nowy Ford Focus ST w kolorze niebieskim

Maksymalna kontrola

Nowy Focus ST łączy radość prowadzenia ze świetnymi osiągami. Rozwiązaniem, które poprawia własności jezdne, stabilność i zapewnia lepsze trzymanie się drogi na zakrętach jest elektroniczny mechanizm różnicowy o podwyższonym tarciu eLSD (Electronic Limited Slip Differential). Dzięki komputerowemu sterowaniu, które zapobiegawczo włącza mechanizm, samochód dużo szybciej reaguje na niespodziewane zmiany przyczepności i na zachowanie kierowcy. 

Mechanizm jest wbudowany w skrzynię biegów i wykorzystuje sprzęgła sterowane hydraulicznie, które ograniczają moment napędowy przekazywany na koło, które w danej chwili ma mniejszą przyczepność. Nawet do 100% dostępnego momentu może zostać przekazane na koło, co pomaga eliminować poślizgi utrudniające przyspieszanie na zakrętach i przy wychodzeniu z łuków.

 

<%-DealerName%>

<% if (CustomerRatingsCombined) { %>
<%- CustomerRatingsCombined %> <%- CustomerRespondentsCombined %> Opinii
<% } %> <% if (serviceList) { %>

<%- serviceList %>

<% } %> <% if (todayClosingTime) { %>

Dzisiaj otwarte do <%-todayClosingTime%>

<% } %> <% if (todayPartsClosingTime) { %>

Sprzedaż części dziś do <%-todayPartsClosingTime%>

<% } %> <% if (todayServiceClosingTime) { %>

Serwis dziś do <%-todayServiceClosingTime%>

<% } %>
<% _.forEach(formattedAddress, function(addressLine) { %>

<%- addressLine %>

<% }); %>
<% if (PrimaryPhone) { %>

<%- PrimaryPhone %>

<% } %>

  JAK TRAFIĆ

  DANE DEALERA

Top