Ford Kuga range

WYDAJNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW

NOWY FORD KUGA

Prezentowany model to: Ford Kuga Titanium EcoBlue Hybrid,
Kuga ST-Line X Hybrid; Kuga ST-Line X Plug-in Hybrid

NOWY FORD KUGA

Nowa Kuga dostępna jest z nowoczesnymi napędami hybrydowymi: Plug-in umożliwiającym jazdę bezemisyjną do 56 km, systemem miękkiej hybrydy (MHEV), w której silnik elektryczny wspiera jednostkę spalinową oraz z pełnym hybrydowym układem napędowym (FHEV) będącym klasyczną hybrydą ładującą się podczas jazdy jak też z zaawansowanymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Niezależnie jakiego dokonasz wyboru, zarówno napędy hybrydowe jak i tradycyjne jednostki napędowe zapewnią Ci efektywną, niezwykle przyjemną i jednocześnie przyjazną środwisku jazdę.  

SILNIKI FORDA KUGA

  2.5L Plug-In Hybrid 2.5L Full Hybrid FWD 2.5L Full Hybrid AWD 2.0L EcoBlue Mild Hybrid 2.0L EcoBlue 1.5L EcoBlue 1.5L EcoBoost 1.5L EcoBoost
Silnik Benzynowy/Elektryczny  Benzynowy/Elektryczny  Benzynowy/Elektryczny  Wysokoprężny/Elektryczny Wysokoprężny Wysokoprężny Benzynowy Benzynowy
Skrzynia biegów Automatyczna skrzynia biegów eCVT Automatyczna skrzynia biegów eCVT Automatyczna skrzynia biegów eCVT 6-stopniowa manualna 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów 6-stopniowa manualna 6-stopniowa manualna
Moc maksymalna 225 KM 190 KM 190 KM 150 KM 190 KM 120 KM 120 KM 150 KM
Napęd 4x2 4x2 4x4 4x2 4x4 4x2 4x2 4x2
0-100 km/h (sek.) 9.2 9.4 9.8 9.6 8.7 12 11.6 9.7
Emisja CO2Tooltip 32/148Tooltip g/km 125 - 132 g/km 132 - 136 g/km 127 - 134 g/km 149 - 155 g/km 137 - 144 g/km 150 - 155 g/km 149 - 154 g/km
Zużycie paliwaTooltip 1.4/6.5Tooltip l/100 km 5.4 - 5.7 l/100 km 5.9 - 5.7 l/100 km 5.7 - 5.9 l/100 km 5.7 - 5.9 l/100 km 5.2 - 5.5 l/100 km 6.6 - 6.8 l/100 km 6.6 - 6.8 l/100 km
Zasięg na napędzie elektrycznym 56 km / 68 km              
Masa holowanej przyczepy 1500 kg 1600 kg 1500 kg 1900 kg 2100 kg 1500 kg 1600 kg 1800 kg
Pojemność akumulatora 14.4 kwh 1.1 kwh 1.1 kwh 0.5 kwh        
next
prev

FORD KUGA PLUG-IN HYBRID

Technologia hybrydowa typu Plug-in w Fordzie Kuga to połączenie dwóch źródeł napędu: 2,5 - litrowego silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym, zapewniając łącznie moc 225 KM oraz niezwykle niskie zużycie paliwa i emisję CO2 wynoszącą zaledwie 32 g CO2/km (WLTP). Akumulator napędu hybrydowego jest objęty gwarancją na 8 lat lub 160 000 km.

Kierowca może decydować, kiedy i jak korzystać z zasilania elektrycznego, dokonując wyboru jednego z trybów jazdy: silnik elektryczny (EV Teraz), silnik benzynowy (EV Później), połączyć pracę obydwu (EV Auto) lub czy użyć silnika spalinowego do naładowania akumulatora podczas jazdy (Ładowanie). Zasięg elektryczny Kugi  Plug-in Hybrid w trybie EV Teraz wynosi do 56 km w trasie i nawet do 68 km w mieście.

Zalecaną metodą ładowania dla Kugi Plug-in Hybrid jest ładowarka Ford Connected Wallbox, dzięki której w pełni naładujesz baterię w niecałe 4 godziny. Dostępne ładowarki można znaleźć na stronie www.akcesoria-ford.pl. Ładowarkę wraz z usługą montażu możesz zamówić u swojego dealera Forda.

Wall charging point detail

USŁUGA INSTALACJI ŁADOWARKI WALLBOX

Wraz z firmą Webasto przygotowaliśmy kompleksową ofertę instalacji ładowarki ściennej Ford Connected Wallbox. Pakiet obejmuje montaż standardowy obejmujący dojazd do klienta do 30 km, wykonanie do 10 m bieżących instalacji, podłączenie przewodu zasilającego, wykonanie pomiarów ochronnych oraz uruchomienie stacji wraz z instruktażem obejmującym podłączenie stacji do samochodu klienta (lub symulatora pojazdu elektrycznego). Usługę instalacji stacji ładowania Wallbox zamówisz u swojego dealera Forda. Cena za usługę montażu standardowego ładowarki Ford Connected Wallbox wynosi 2777 PLN.

FORD KUGA HYBRID

Ford Kuga z tradycyjnym napędem hybrydowym łączy w sobie wysoce wydajny 2,5-litrowy silnik spalinowy z jednostką elektryczną zasilaną wysokonapięciowym akumulatorem. 

W porównaniu do Mild Hybrid (MHEV), pojazdy hybrydowe dysponują znacznie mocniejszym silnikiem elektrycznym i większą baterią ładowaną wyłącznie podczas jazdy.

Energia potrzebna do naładowania akumulatora pozyskiwana jest w czasie hamowania, poprzez przetworzenie energii kinetycznej na energię elektryczną. Ta energia wykorzystywana jest następnie do zasilenia silnika elektrycznego, który wspomaga pojazd przy ruszaniu, pozwalając mu uzyskać optymalne warunki pracy.

Takie rozwiązanie pozwala na pokonywanie krótkich tras, korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Z kolei dzięki silnikowi spalinowemu auto może przejechać duże odległości.

ECOBLUE HYBRID (MILD HYBRID)

Napęd Mild Hybrid w Fordzie Kuga wykorzystuje wysokoprężny silnik Ford EcoBlue i 48-woltowy silnik elektryczny, który pełni wyłącznie funkcję wspomagającą. Współpraca tych dwóch źródeł pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i emisję spalin. Dzięki ładowaniu baterii za pomocą odzyskiwanej energii np. podczas hamowania regeneracyjnego, nowy Ford Kuga z napędem EcoBlue Hybrid doskonale sprawdzi się  podczas podróży na krótkich dystansach, szczególnie po mieście i przy niższych prędkościach.

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY ECOBLUE

Ford EcoBlue to gama silników wysokoprężnych zapewniających doskonałe zrównoważenie wydajności i osiągów oraz spełniających rygorystyczne normy emisji spalin. W nowym Fordzie Kuga do wyboru są dwie jednostki 1,5-litrowy silnik o mocy 120 km oraz 2,0-litrowy silnik o mocy 190 KM. Zastosowano w nich najnowsze technologie diesla, aby zwiększyć moc, moment obrotowy i ekonomiczność przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji zanieczyszczeń.

Ford Kuga EcoBoost petrol engine graphic

SILNIK BENZYNOWY ECOBOOST

1,5 -litrowy silnik benzynowy EcoBoost stosuje połączenie bezpośredniego wtrysku paliwa i turbodoładowania, a także technologię dezaktywacji cylindrów, by zapewniać niezrównane osiągi i wyjątkową oszczędność paliwa. Dostępny jest z mocą 120 KM lub 150 KM.

Skorzystaj z linków poniżej, aby uzyskać więcej informacji