Ford Polska oferuje specjalny Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych.
Program BSC to rozwiązanie sieciowe gwarantujące jasno określone standardy obsługi zapewniające mobilność użytkownika pojazdu oraz skuteczną i fachową pomoc w każdym miejscu Polski. Program BSC pozwala Klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty.
Udział w Programie to bezpieczeństwo, wygoda i pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii naprawczych Forda. Tym samym BSC to bezstresowe użytkowanie floty samochodowej.
Uczestnictwo w Programie
Uczestnikiem programu Business Service Club może zostać każdy Klient zarejestrowany w bazie danych Ford Polska jako Klient zbiorowy, który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem Forda uczestniczącym w Programie. Bliższych informacji na temat warunków rejestracji udzielają Dealerzy BSC.
Dowodem włączenia pojazdu Klienta do Programu są Karty Identyfikacyjne Pojazdu, wystawiane bezpłatnie przez Ford Polska.
Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club
- Kompleksowa opieka nad parkiem samochodowym
- Przewidywalność i optymalizacja kosztów
- Wybór opcji Programu i zakresu obsługi
- Dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
- Zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
- Usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
- Dogodne warunki płatności i fakturowania
Dla uczestników Business Service Club uruchomiony został Program BSC+ dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych pojazdu
Lista Autoryzowanych Stacji Obsługi uczestniczących w Programie BSC (PDF 273KB)