Jeżeli planujesz sprzedać samochód, osobiście kupiłeś(-aś) używanego Forda lub chcesz usunąć pojazd z innego konta FordPass, zalecamy przywrócenie początkowych ustawień systemu SYNC. Możesz to zrobić w następujący sposób:
- W przypadku pojazdów z SYNC 3, wejdź do zakładki "Ustawienia".
- Wybierz "Ogólne".
- Przewiń w dół i kliknij "Resetowanie".
- Wybierz "Przywrócenie ustawień początkowych".
- Pojawi się prośba o potwierdzenie.
- Sprawdź, czy telefon jest odłączony, a następnie wybierz "Kontynuuj".
- Przywracanie początkowych ustawień zajmie kilka minut. W tym czasie pojazd połączy się z siecią.
- Na nowym ekranie zostaniesz zapytany(-a), czy chcesz podłączyć pojazd.
- Wybierz "Tak".
- Początkowe ustawienia zostały przywrócone, teraz możesz wprowadzić ustawienia aplikacji FordPass dla swojego pojazdu.
Jeżeli posiadasz starszą wersję systemu SYNC, przywracanie początkowych ustawień będzie wyglądać nieco inaczej. W przypadku starszych wersji SYNC ustawienia początkowe przywracamy następująco:
- Najpierw wciśnij przycisk "Ustawienia".
- Następnie za pomocą pokrętła wybierz "Ogólne".
- Przewiń w dół i wybierz „Przywrócenie ustawień początkowych”.
- Pojawi się prośba o potwierdzenie. Wybierz "Kontynuuj".
- Przywracanie początkowych ustawień zajmie kilka minut. W tym czasie pojazd połączy się z siecią.
- Na nowym ekranie zostaniesz zapytany(-a), czy chcesz podłączyć pojazd.
- Wybierz "Tak".
- Początkowe ustawienia zostały przywrócone, teraz możesz wprowadzić ustawienia aplikacji FordPass dla swojego pojazdu.
Jak aktywować FordPass Connect dowiesz się z osobnego filmiku. W razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z dealerem Forda. A jeżeli uważasz materiał wideo za użyteczny, zapoznaj się z innymi prezentacjami z serii „Jak....”: stworzyliśmy je, żeby pozwolić użytkownikom na optymalne wykorzystanie dostępnych funkcji FordPass i FordPass Connect.