Spełnianie oczekiwań klientów jest najważniejszym zadaniem firmy Ford. Jednak na równi z nim stawiamy sobie realizację polityki zrównoważonego rozwoju, ponieważ wiemy, że to ona będzie wpływać na naszą wspólną przyszłość.
Co rozumiemy przez mobilność?
Tworząc rozwiązania dla transportu uwzględniające realia zmieniającego się świata, wykorzystujemy nasze najważniejsze kompetencje takie jak innowacyjność i budowanie relacji.
Chcemy, aby mobilność uwzględniała kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Gdy w roku 2012 ogłosiliśmy strategię firmy Ford na rzecz mobilności, podkreślała ona nasze myślenie na temat transportu dziś i tego, jak może on wyglądać po roku 2025.
Strategia ta obejmowała również technologie, modele biznesowe i produkty niezbędne do stworzenia kompleksowego i ogólnodostępnego transportu. Wyznaczyliśmy sobie cele krótko-, średnio- i długoterminowe. Chcemy rozwiązywać problemy, na jakie mogą natrafić systemy mobilności zarówno teraz, jak i w przyszłości – ze szczególnym uwzględnieniem wzrostu liczby ludności i poziomu urbanizacji na świecie.
Inteligentne rozwiązania w praktyce
W roku 2015 ogłosiliśmy Ford Smart Mobility. Jest to nowa, napędzana przez innowacje inicjatywa pozwalająca firmie Ford dostarczać najwyższej jakości rozwiązania z zakresu łączności, mobilności i autonomicznych pojazdów, dzięki zastosowaniu danych wpływających na poprawę naszych możliwości i zadowolenia klienta.
Przeprowadzając eksperymenty w zakresie mobilności, testujemy nowe koncepcje i oceniamy ich wartość dla podróżujących oraz wpływ na środowisko.
Jako gospodarze globalnej serii wyzwań Innovate Mobility Challenge reprezentujemy otwarte podejście do innowacji i odkrywania rozwiązań związanych ze światowym transportem.