Co rozumiemy przez mobilność?
Dlatego tworząc rozwiązania dla transportu uwzględniające realia zmieniającego się świata, wykorzystujemy nasze najważniejsze kompetencje takie jak innowacyjność i budowanie relacji.
Chcemy, aby mobilność uwzględniała kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Gdy w roku 2012 ogłosiliśmy strategię firmy Ford na rzecz mobilności, podkreślała ona nasze myślenie na temat transportu dziś i tego, jak może on wyglądać po roku 2025.
Strategia ta obejmowała również technologie, modele biznesowe i produkty niezbędne do stworzenia kompleksowego i ogólnodostępnego transportu. Wyznaczyliśmy sobie cele krótko-, średnio- i długoterminowe. Chcemy rozwiązywać problemy, na jakie mogą natrafić systemy mobilności zarówno teraz, jak i w przyszłości – ze szczególnym uwzględnieniem wzrostu liczby ludności i poziomu urbanizacji na świecie.
Inteligentne rozwiązania w praktyce
W roku 2015 ogłosiliśmy Ford Smart Mobility. Jest to nowa, napędzana przez innowacje inicjatywa pozwalająca firmie Ford dostarczać najwyższej jakości rozwiązania z zakresu łączności, mobilnościi autonomicznych pojazdów, dzięki zastosowaniu danych wpływających na poprawę naszych możliwości i zadowolenia klienta.
Przeprowadzając eksperymenty w zakresie mobilności, testujemy nowe koncepcje i oceniamy ich wartość dla podróżujących oraz wpływ na środowisko.
Jako gospodarze globalnej serii wyzwań Innovate Mobility Challenge reprezentujemy otwarte podejście do innowacji i odkrywania rozwiązań związanych ze światowym transportem.