Zakup online Forda Mustang Mach-E
- pytania i odpowiedzi

  • Jeśli chcesz złożyć zamówienie, przejdź do strony internetowej Mustang Mach-E i skonfiguruj swój samochód.

    Następnie wybierz współpracującego Dealera Forda i zaloguj się na swoje konto Ford. Tam zobaczysz cenę pojazdu oferowaną przez wybranego przez Ciebie Dealera Forda. Później należy wpłacić opłatę wstępną (zaliczkę).

    Po dokonaniu płatności na podany adres email wyślemy potwierdzenie oraz unikalny numer zamówienia. Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości, sprawdź folder spamu. 

    Jeśli zmienisz zdanie, możesz anulować zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy za pomocą oryginalnej metody płatności. Zrobisz to, logując się na swoje konto Ford, później klikając przycisk Anuluj, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie. Sprawdź Regulamin <link> zamówienia w celu zapoznania się ze szczegółowymi informacjami.

    W każdej chwili możesz ponownie zalogować się na swoje konto Ford, aby sprawdzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Dealera Forda może wymagać wpłaty opłaty wstępnej (zaliczki). Dealer określa wysokość opłaty w ramach procesu płatności na stronie internetowej Forda.

    Płatności dokonywane za pośrednictwem strony internetowej firmy Ford będą przetwarzane za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy usług płatniczych.

  • Po otrzymaniu opłaty wstępnej (zaliczki), wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Następnie możesz śledzić stan zamówienia za pomocą konta Ford. Wyślemy Ci również wiadomość, gdy pojawią się jakiekolwiek nowe informacje dotyczące Twojego zamówienia.

  • Numer zamówienia Forda jest niezwykle istotny w całym procesie zakupu, dlatego należy go bezpiecznie przechowywać. Jest on niezbędny podczas kontaktu z Twoim Dealerem Forda lub naszym Działem Obsługi Klienta jeśli będziesz mieć pytania związane ze swoim Mustangiem Mach-E. Numer zamówienia jest generowany w momencie złożenia zamówienia wstępnego. Nie jest on sekwencyjny i składa się z losowo wybranych 8 cyfr. 

  • Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta Forda na numer +48 22 522 27 27.

    Sugerujemy, aby ograniczyć wszelkie zmiany do minimum, ponieważ mogą one opóźnić czas dostawy.

  • Możesz zamówić maksymalnie 2 Mustangi Mach-E dla jednego gospodarstwa domowego.

    Aby zamówić więcej niż 2 pojazdy dla swojej firmy, należy skontaktować się ze Dealerem Forda.

  • Oczywiście. Po złożeniu zamówienia na Mustanga Mach-E wybierzesz preferowanego Dealera Forda. 

  • Jeśli zmienisz zdanie i będziesz chciał dokonać zakupu u innego Dealera Forda, skontaktuj się ze swoim Dealerem lub Działem Obsługi Klienta, aby omówić kolejne kroki. Być może będzie konieczne anulowanie zamówienia za pośrednictwem konta Ford. 

    W tym przypadku możesz zamówić Mustanga Mach-E ponownie, wpłacając nowy depozyt do nowego Dealera Forda.

    Początkowy depozyt zostanie zwrócony w ciągu 7 dni. Należy pamiętać, że nowy pojazd może zostać dostarczony później niż pierwotny.

  • Zamówienia są akceptowane tylko online. Jeśli jednak wolisz udać się do salonu, współpracujący Dealer Forda chętnie udzieli Ci informacji na ten temat.

  • Zanim podejmiesz decyzję o anulowaniu zamówienia, zapraszamy Cię do kontaktu z nami. Spróbujemy pomóc Ci w rozwiązaniu ewentualnego problemu.

    Możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Forda pod numerem +48 22 522 27 27.

    Jeśli chcesz anulować zamówienie, zaloguj się na swoje konto Ford, kliknij przycisk anulowania i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

    Opłata wstępna (zaliczka) zostanie zwrócona w ciągu 7 dni na to samo konto bankowe, z którego dokonana była płatność.

    Jeśli Twoje zamówienie jest starsze niż 6 miesięcy, a Twoja karta płatnicza wygasła, zwrócimy Ci opłatę wstępną (zaliczkę) w inny sposób. Powinno to zająć do 10 dni roboczych. Zwrot opłaty zostanie przeprowadzony przez Dział Obsługi Klienta Ford. 

  • Tak. 

    Jeśli zmienisz zdanie i chcesz anulować zamówienie, zaloguj się na swoje konto Ford, kliknij przycisk anulowania, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Opłata wstępna (zaliczka) zostanie zwrócona w ciągu 7 dni na to samo konto bankowe, z którego dokonana była płatność.

  • Kiedy pojawi się aktualizacja Twojego zamówienia, wyślemy Ci wiadomość e-mail. Na przykład poinformujemy Cię o rozpoczęciu produkcji czy zbliżającej się dostawie.

    W każdej chwili możesz również zalogować się na konto Ford, aby śledzić status zamówienia Forda Mustanga Mach-E.

  • Prosimy o niezwłoczne poinformowanie Dealera Forda o wszelkich problemach. 

    Postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

  • Jest możliwość, że wybrany przez Ciebie Dealer zarejestruje samochód w Twoim imieniu. Skantaktuj się z Dealerem, aby omówić szczegóły procesu rejestracji samochodu. 

  • Możesz zadzwonić do Działu Obsługi Klienta Forda pod numer +48 22 522 27 27 lub wysłać wiadomość e-mail na adres: kontakty@ford.com.

  • Ostateczny zakup zostanie dokonany u Dealera Forda. Formularz zamówienia obejmuje zatem warunki i postanowienia obowiązujące między Tobą jako klientem, a Dealerem Forda, u którego dokonujesz zakupu.

  • Jest to dokument prawny, który wymaga podpisu. Dla Twojej wygody w składaniu zamówienia online zawarto procedurę podpisu online. 

  • Tak. Jeśli takie rozwiązanie bardziej Ci odpowiada, wybierz opcję „Podpisz u Dealera”.

  • Skontaktuj się z Dealerem Forda.

  • Dodanie innych elementów do zamówienia po jego złożeniu wymaga konsultacji z Dealerem Forda.

  • Twoje informacje o zamówieniu zostaną udostępnione wybranemu Dealerowi Forda.

    Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności na stronie.

  • Po ununięciu pojazdu z koszyka nastąpi powrót do konfiguratora, w którym możesz ponownie wybrać pojazd.

  • Dział Obsługi Klienta Ford  będzie z Tobą w kontakcie. Ty również możesz się z nim skontaktować, w celu wyjaśnienia sprawy.

  • Możesz dokonać zakupu u dowolnego Dealera Forda. Jeśli Twój preferowany Dealer nie jest dostępny, oznacza to, że nie bierze udziału w sprzedaży online.  

  • Pełnię możliwości swojego Mustanga Mach-E odkryjesz, łącząc go z aplikacją FordPass lub kontem Ford. W ten sposób odblokujesz jego wyjątkowe i zaawansowane funkcje. Między innymi stworzysz profil kierowcy i wstępnie skonfigurujesz ustawienia samochodu, zanim pojazd trafi w Twoje ręce.

    Aplikacja FordPass i konto Ford daje dostęp do funkcji takich jak:

    • zarządzanie ładowaniem,
    • klimatyzacja,
    • planowanie podróży,
    • nastrojowe oświetlenie wnętrza i sterowanie dźwiękiem,
    • obsługa pojazdu.
  • FordPass oferuje narzędzia ułatwiające zarządzanie ładowaniem zarówno w przestrzeni publicznej, jak i w Twoim domu oraz dostosowywanie go do własnych potrzeb. To dzięki nim m.in. możesz monitorować postępy, ustawić harmonogram ładowania, zapisać ulubione punkty ładowania, płacić za ładowanie.

  • Oznacza, że zanim jeszcze usiądziesz za kierownicą swojego samochodu, będzie on już w pełni gotowy do drogi. Gdy pojazd jest połączony z FordPass, możesz wprowadzić planowane godziny wyjazdu czy preferowaną temperaturę wnętrza. Te proste czynności zapewnią Ci większy komfort użytkowania, pomogą zachować zasięg pojazdu oraz dadzą pewność, że Mustang Mach-E jest naładowany i gotowy do drogi. 

  • Za pomocą funkcji Power My Trip, która uwzględnia aktualny stan naładowania oraz identyfikuje punkty ładowania na Twojej trasie, szybko i łatwo zaplanujesz podróż. W razie potrzeby nawigacja poprowadzi Cię trasą, która obejmuje publiczne punkty ładowania.

  • Zdalna konfiguracja pojazdu umożliwia utworzenie jednego profilu przed dostawą. Gdy usiądziesz za kierownicą, możesz wysłać ten profil do swojego Mustanga Mach-E i skonfigurować profile dwóch innych kierowców bezpośrednio z ekranu SYNC 4A wewnątrz pojazdu.

  • Ustawienia można zmienić w aplikacji FordPass lub na koncie Ford. Po wysłaniu profilu do Mustanga Mach-E zmiany będą jednak musiały zostać wprowadzone na ekranie SYNC w pojeździe.

  • Twój profil jest automatycznie zapisywany po zakończeniu każdego kroku.

  • Być może wystąpił problem z połączeniem. Upewnij się, że Ty i Twój Mustang Mach-E znajdujecie się w obszarze o bezprzewodowym dostępie do Internetu lub w zasięgu sieci i naciśnij przycisk „Wyślij do pojazdu” w zakładce zdalnej konfiguracji pojazdu. Ładowanie profilu może potrwać kilka minut. Jeśli po kilku minutach nie widzisz spersonalizowanej wiadomości powitalnej, zgaś silnik, otwórz drzwi, odczekaj dwie minuty i spróbuj ponownie. Jeśli problemy się powtarzają, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

  • Ustawienia profilu: naciśnij zdjęcie profilowe u góry ekranu SYNC.

    Zapisane miejsca: naciśnij przycisk nawigacji, a następnie pasek wyszukiwania.

    Godziny wyjazdu: naciśnij zdjęcie profilowe u góry ekranu SYNC. Przewiń w dół, aż zobaczysz "Odjazd i Komfort".

    Wrażenia z jazdy: naciśnij zdjęcie profilowe u góry ekranu SYNC. Następnie u góry ekranu wybierz opcję "Przyciski kontrolne". Przewiń w dół, aż zobaczysz "Wrażenia z jazdy".

  • Gromadzone przez nas informacje są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanej jazdy i procesu ładowania. Lokalizacja pojazdu służy na przykład do wyszukiwania pobliskich stacji ładowania i świadczenia usług nawigacyjnych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności FordPass oraz Polityką prywatności pojazdów połączonych Ford.

  • Mustang Mach-E to pojazd połączony, zaprojektowany w celu zwiększenia komfortu jazdy i procesu ładowania dzięki funkcjom pozwalającym zaoszczędzić czas, takim jak zarządzanie ładowaniem, planowanie podróży, uruchamianie / zatrzymywanie, zamykanie / otwieranie, a nawet wstępne przygotowanie pojazdu. Jeśli nie połączysz swojego Mustanga Mach-E z aplikacją FordPass lub kontem Ford, nie będziesz mieć dostępu do żadnych połączonych funkcji i nie będziesz mieć możliwości korzystania z pełnego potencjału pojazdu elektrycznego. 

Ford Mustang Mach-E interior with window rolled down

100% ELEKTRYCZNY 100% SUV

DOSTĘPNY WYŁĄCZNIE ONLINE

Poznaj Mustanga Mach-E

Zamów online