Home > Osobowe > MUSTANG > Cechy i funkcje > Prowadzenie

Więcej mocy. Więcej innowacyjnych rozwiązań.

Nowy Ford Mustang.

Aktywne zawieszenie MagneRide™, 12” kolorowy wyświetlacz LCD z opcją personalizacji, możliwość wyboru trybu jazdy (Selectable Driving Modes) czy adaptacyjny tempomat sprawiają, że możesz czerpać radość z każdej chwili za kierownicą nowego Forda Mustang.

Aktywne zawieszenie MagneRide™

Aby zapewnić wyjątkowe wrażenia z jazdy, Mustang jest obecnie dostępny      z zawieszeniem adaptacyjnym MagneRide. Układ monitoruje i dostosowuje swoją charakterystykę kilkaset razy na sekundę, zapewniając niezrównaną stabilność, komfort i kontrolę nad samochodem. Charakterystyka pracy ukladu zawieszenia zmienia sie wraz ze zmianą wyboru trybu jazdy przez kierowcę.

Sprawdź swoje osiągi

Aplikacja Track monitoruje sposób poruszania się samochodu a natępnie na wyświetlaczu między zegarami podaje informacje o sile odśrodkowej              w zakręcie, czasie przyspieszenia, drodze hamowania.

Dzięki tym informacjom możesz w pełni wykorzystać potencjał swojego Forda Mustang, gdziekolwiek jesteś.

New Ford Mustang LED lights close-up

Nowe reflektory LED i światła do jazdy dziennej

Trójdzielne reflektory LED dają bardzo wyraźną i intensywną wiązkę światła. Inteligentny system oświetlenia służy bezcenną pomocą podczas jazdy          w nocy, czasowo zmieniając światła długie na światła mijania po wykryciu pojazdów nadjeżdżających z naprzeciwka lub jadących przed nami. Pozwala to uniknąć oślepiania innych kierowców. Następnie, gdy droga znów jest pusta, system powraca do świateł długich, zapewniając maksymalną widoczność. Z kolei światła do jazdy dziennej nie tylko wspaniale się prezentują, ale przede wszystkim pozwalają lepiej Cię dostrzec.

Układ wspomagania kierownicy, który reaguje na każdą sytuację

Elektryczny układ wspomagania kierownicy EPAS (Electric Power Assisted Steering) automatycznie dostosowuje się do prędkości jazdy i warunków. Przy jeździe z niewielką prędkością system sprawia, że obrót kierownicy jest lżejszy. Zwiększa to możliwości manewru. Jednak wraz ze wzrostem prędkości rośnie opór kierownicy. W ten sposób kierowca lepiej czuje samochód i ma zapewnioną łatwiejszą kontrolę nad pojazdem. Teraz EPAS kontroluje również zjeżdżanie z toru jazdy, uwzględniając boczne wiatry i inne warunki drogowe, natomiast dodatkowy system Active Nibble Control redukuje wszelkie niepożądane wibracje kierownicy.

 

New Ford Mustang leather steering wheel

System kontroli pasa ruchu 

Wystarczy chwila nieuwagi, by zjechać ze swojego pasa ruchu, co może mieć poważne konsekwencje. Korzystając z umieszczonej z przodu pojazdu kamery, system monitoruje drogę przed autem i rozpoznaje, że pojazd zbliża się do oznaczeń pasa ruchu przy wyłączonym kierunkowskazie i ostrzega        o tym kierowcę wizualnie oraz przez wywołanie drgań na kierownicy. Gdy kierowca nie zareaguje na ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu, system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu spowoduje, że kierowca odczuje na kierownicy siłę układu wspomagania kierującą pojazd na właściwy pas ruchu. Kierowca może świadomie pominąć działanie systemu, kontynuując manewr w zaplanowany sposób. System można również wyłączyć ręcznie.

System przechodzi automatycznie w stan uśpienia, gdy prędkość spada poniżej 70 km/h.

Ford SYNC logo

Ford SYNC 3 z funkcją wzywania pomocy

Jedną z funkcji systemu Ford SYNC 3 jest funkcja wzywania pomocy - Emergency AssistanceFord Emergency Assistance. Gdy dojdzie do wypadku, uruchamia się                       w momencie aktywacji poduszki powietrznej lub odcięcia pompy paliwa. Tak długo, jak telefon komórkowy jest podłączony do Ford SYNC 3, system może wykorzystać go do połączenia ze służbami ratunkowymi, aby podać im wszystkie istotne informacje (np. współrzędne GPS) oraz umożliwić rozmowę z kierowcą.

Top