NOWY FORD MUSTANG® GTD

MOC SUPERCARA I DUSZA MUSTANGA

Ford Mustang® GT Daytona (GTD) to supercar dopuszczony do ruchu ulicznego i gotowy w każdej chwili do rywalizacji na torze. Pod jego maską bije potężny silnik V8 o pojemności 5,2 litra, który dostarcza aż 800 KMMustang GTD! Ale swoje niedoścignione osiągi zawdzięcza również nadwoziu z włókna węglowego, systemowi redukcji oporu powietrza i półaktywnemu zawieszeniu. A do tego bezkompromisowa i wyjątkowa stylistyka, zainspirowana dziedzictwem Mustanga.

Ford Mustang GTD side view

NIEPOSKROMIONA BESTIA

POWIETRZE TO JEGO SPRZYMIERZENIEC

Ford Mustang GT Daytona magnesium wheel

MAGNEZOWE OBRĘCZE KÓŁ

Idealne połączenie niskiej masy i trwałości. Magnezowe obręcze kół Mustanga GTD wyposażono w opony o szerokości 325 mm na przedniej osi i 345 mm na tylnej osi.

Ford Mustang GT Daytona carbon fibre body detail

NADWOZIE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Dzięki zastosowaniu paneli nadwozia z włókna węglowego udało się zredukować masę, obniżyć środek ciężkości oraz poprawić szybkość reakcji i osiągi.

Ford Mustang GTD with lowered suspension and headlights on

SPORTOWA TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA

Półaktywne zawieszenie i hydrauliczny układ sterowania regulowane i widoczne przez tylną szybę. Wjedź Mustangiem GT Daytona na tor, obniż go do pozycji wyścigowej i poczuj niepohamowaną radość ze sportowej jazdy.

BEZKOMPROMISOWE OSIĄGI

Ford Mustang GTD to supercar z silnikiem V8 o pojemności 5,2 l, 8-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów i mocą do 800 KM. Zaprojektowany z myślą o jeździe po ulicach i torach, posiada zawieszenie inspirowane wyścigami, dynamiczne tylne skrzydło aerodynamiczne zapewniające pełną kontrolę oraz niemalże równy rozkład masy dla wyjątkowych właściwości jezdnych i osiągów.

Ford Mustang GTD engine

SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW

Zaprojektowany przez specjalistów Ford Performance silnik V8 o pojemności 5,2 l oraz 8-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów zapewniają powalające osiągi, nawet do 800 KMMustang GTD.

Ford Mustang GT Daytona suspension

ZAWIESZENIE INSPIROWANE SAMOCHODAMI WYŚCIGOWYMI

Unikalne przednie zawieszenie zapewnia zwiększoną sztywność boczną, szczególnie podczas pokonywania zakrętów przy dużym przeciążeniu. W połączeniu z pierwszą w swoim rodzaju dwupoziomową wysokością jazdy, zawieszenie Mustanga GTD jest zoptymalizowane pod kątem łagodzenia dynamicznych warunków zarówno na ulicach, jak i na torach.

Ford Mustang GTD dynamic rear wing

AERODYNAMICZNE SKRZYDŁO TYLNE

To kolejna wyścigowa technologia wykorzystana w Mustangu GTD, która poprawia jego osiągi i właściwości jezdne. Z jednej strony zapewnia siłę docisku wpływającą na precyzyjną sterowność podczas pokonywania zakrętów, a z drugiej zmniejsza opór powietrza na prostych odcinkach drogi.

Ford Mustang GTD engine, driveshaft and rear transaxle

DYNAMICZNE I PEWNE POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

Moc Mustanga GT Daytona jest przenoszona przez lekki wał napędowy z włókna węglowego połączonego z 8-biegową tylną skrzynią biegów. Zapewnia to rozkład masy wynoszący niemal 50/50, co przekłada się na precyzyjne prowadzenie i niesamowite osiągi.

Ford Mustang GT Daytona detail of GTD logo

NIE ZOSTAWAJ W TYLE

Rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń na Mustanga GT Daytona. Okres składania wniosków jest krótki, a ilość miejsc ograniczona, zachęcamy więc do jak najszybszego zgłaszania chęci posiadania tego wyjątkowego supercara.

Zapisz się już teraz

W przypadku rynków europejskich Mustang GTD przechodzi obecnie proces oceny ( tzw. " zatwierdzenie homologacji"), aby samochód mógł być dopuszczony do ruchu drogowego. Jeśli jednak nie uda się jej uzyskać, Mustang GTD będzie samochodem dopuszczonym do jazdy wyłącznie na torze na niektórych rynkach, o czym będziemy na bieżąco informować wnioskodawców.

Skorzystaj z naszych przydatnych linków poniżej, aby uzyskać więcej informacji