Ford Puma Ecoboost Hybrid – lepsze osiągi miękkiej hybrydy
Również Ford Puma korzysta z rozwiązań miękkiej hybrydy, w których tradycyjny silnik spalinowy wspomagany jest przez ten elektryczny. Puma dostępna jest w dwóch wersjach: 125 KM oraz 155 KM oraz z dwoma skrzyniami biegów: 6-stopniową manualną, a także
7-stopniową automatyczną. Pierwsza wersja (125 KM) to prędkość maksymalna na poziomie 190 km/h, a przy spalaniu 5,4-6,2 litra
na 100 kilometrów samochód osiąga prędkość 100 km/h w zaledwie 9,6 sekundy (w zależności od skrzyni). Wersja druga, bardziej sportowa,
to odpowiednio 200 km/h na liczniku oraz przyspieszenie
od 0 do 100 km/h w zaledwie 8,7 sekundy (w zależności od skrzyni) przy spalaniu na poziomie 5,5-6,4 litra na 100 kilometrów. Płynna jazda Fordem Puma z MHEV to nie tylko ograniczona emisja spalin do środowiska, ale też – dzięki wsparciu silnika elektrycznego – mniejsza zużycia paliwa.