Konfigurator Jazda próbna Znajdź Dealera Umów się na serwis Ask Ford
Home > Osobowe > GALAXY > Cechy i funkcje > Silniki
Ford Galaxy in motion front three quarter view

Rodzinny i funkcjonalny

FORD GALAXY TITANIUM HYBRID 

FORD GALAXY

Ford Galaxy jest wyposażony w mocne i ekonomiczne silniki oraz wiele inteligentnych technologii. W efekcie gwarantuje doskonałe osiągi i precyzyjną kontrolę nad pojazdem. Wybierz układ z napędem hybrydowym lub zaawansowany silnik wysokoprężny, a dostaniesz moc i osiągi, których potrzebujesz. Połączenie inteligentnych technologii i zaawansowanej inżynierii oznaczają wyjątkową ekonomiczność i niską emisję CO2 bez względu, na który układ się zdecydujesz.

SILNIKI FORD GALAXY

  2.0L ECOBLUE 2.0L ECOBLUE
2.0L ECOBLUE
2.0L ECOBLUE 2.5L HYBRID
Silnik Benzynowy/Elektryczny 
Benzynowy/Elektryczny  Wysokoprężny
Wysokoprężny/Elektryczny Wysokoprężny
Skrzynia biegów
6-stopniowa manualna
8-stopniowa manualna
8-stopniowa automatyczna
8-stopniowa automatyczna
do potwierdzenia
Moc maksymalna
150 KM 150 KM 190 KM 190 KM 190 KM
Napęd
4x2 4x2 4x4 4x4 4x2
0-100 km/h (sek.)
10.7 10.8 9.7 10 10
Emisja CO2EMISJA CO2
160 - 162 g/km 170 - 172 g/km 169 - 172 g/km 179 - 184 g/km 148 - 149 g/km
Zużycie paliwaZUŻYCIE PALIWA
6.1 - 6.2 l/100 km 6.5 l/100 km 6.5 - 6.6 l/100 km 6.8 - 7.0 l/100 km 6.4 - 6.5 l/100 km
Zasięg na napędzie elektrycznym
1800 km 2000 km 2000 km 2000 km 1750 / 1560 km
Pojemność akumulatora
370 kWh 370 kWh 400 kWh 400 kWh 200 kWh
Ford Galaxy side view

Wydajna i mocna hybryda 

Układ hybrydowy (FHEV) w Fordzie Galaxy to połączenie wysoce wydajnego 2,5-litrowego silnika benzynowego o mocy  190 KM z silnikiem elektrycznym zasilanym akumulatorem ładowanym wyłącznie podczas jazdy. 

Takie rozwiązanie pozwala na pokonywanie krótkich tras wyłącznie na napędzie elektrycznym. Z kolei dzięki silnikowi spalinowemu auto może przejechać duże odległości. 

W samochodzie hybrydowym energia potrzebna do naładowania akumulatora pozyskiwana jest w czasie hamowania, poprzez przetworzenie energii kinetycznej na energię elektryczną. Ta energia wykorzystywana jest następnie do zasilenia silnika elektrycznego, który wspomaga pojazd przy ruszaniu, pozwalając mu uzyskać optymalne warunki pracy. 

Zaawansowany silnik wysokoprężny EcoBlue

Silnik wysokoprężny Ford EcoBlue o pojemności 2.0 i mocy 150 KM (370 Nm) lub 190 KM (400 Nm) to zaawansowana jednostka z turbodoładowaniem zapewniająca wysokie osiągi i wydajność. Silnik jest ekonomiczny, cechuje się krótkim czasem reakcji oraz cichą pracą.

Ford All-New 2.0L TDCi engine
Top