Ford Explorer

PROWADZENIE

Ford Explorer Plug-in Hybrid wynosi piękno i dynamiczne osiągi na zupełnie nowy poziom poprzez doskonałe połączenie zaawansowanej technologii hybrydowo-elektrycznej oraz przestronnego, luksusowego wnętrza. Explorer Plug-in Hybrid to harmonia stylu i treści. Wyróżnia się odważną stylistyką, dynamicznymi osiągami i wyjątkową dbałością o szczegóły. Całość uzupełniają nowoczesne technologie zapewniające bezpieczeństwo, łączność oraz rozrywkę podczas jazdy.

MAKSYMALNA PEWNOŚĆ SIEBIE PODCZAS JAZDY

Podczas jazdy w terenie trzeba szybko reagować na zmieniającą się nawierzchnię. Nowy układ TMS (Terrain Management System) obsługiwany za pomocą pokrętła na konsoli środkowej pozwala wybrać jeden z siedmiu trybów jazdy, aby zagwarantować optymalne osiągi na zróżnicowanych nawierzchniach i w różnych warunkach.

Oferuje siedem trybów jazdy do wyboru: normalny, sportowy, eko, holowanie, śliska nawierzchnia, głęboki śnieg/piach i terenowy. Dzięki nim można pokonać różnego rodzaju wyzwania za pomocą jednego obrotu pokrętła. (Standard)

PEWNE PROWADZENIE W KAŻDYCH WARUNKACH

Układ inteligentnego napędu na wszystkie koła optymalizuje osiągi pojazdu, zwiększając pewność siebie kierowcy na niemal każdej nawierzchni. Może również automatycznie odciąć moment obrotowy przekazywany na przednie koła w celu zmniejszenia zużycia paliwa, gdy napęd na cztery koła nie jest już potrzebny. W połączeniu z imponującymi kątami natarcia i zejścia, model Explorer PHEV sprawdza się równie dobrze na drodze, jak i w terenie.

Inteligentny napęd na wszystkie koła rozdziela siłę napędową na osie przednią i tylną odpowiednio do warunków jazdy. (Standard)

Logo PHEV
Ford Explorer – tempomat adaptacyjny z funkcją Stop & Go

INTELIGENTNY TEMPOMAT Z FUNKCJĄ STOP & GO

Inteligentny tempomat z funkcjami Stop & Go i utrzymania pojazdu pośrodku pasa ruchu umożliwia zachowanie bezpiecznej odległości od poprzedzających pojazdów i zmniejsza zmęczenie podczas długich podróży poprzez utrzymywanie pojazdu pośrodku pasa ruchu.

Tempomat pozwala wprowadzić żądaną prędkość i odległość od poprzedzającego pojazdu, po czym będzie automatycznie utrzymywać zadany odstęp, jeśli warunki na drodze uniemożliwiają jazdę z ustaloną prędkością. Podczas jazdy przy dużym natężeniu ruchu np. w korkach ulicznych, jeśli będzie taka potrzeba tempomat całkowicie zatrzyma auto. A gdy pojazdy znajdujące się z przodu ruszą ponownie, Twój samochód także ruszy. Jest to niezwykle przydatne rozwiązanie podczas jazdy przy dużym natężeniu ruchu np. w korkach ulicznych.

Ford Explorer jadący po górskiej drodze – widok z góry

UNIKAJ PRZEKRACZANIA DOZWOLONEJ PRĘDKOŚCI

System rozpoznawania znaków drogowych (Traffic Sign Recognition) automatycznie odczytuje stałe i tymczasowe znaki drogowe z ograniczeniem prędkości lub zakazem wyprzedzania. Symbol rozpoznanego znaku wyświetlany jest w zestawie wskaźników, zmieniając go za każdym razem wraz z ograniczeniem. System ten współpracuje z asystentem utrzymania prędkości, który automatycznie dostosowuje prędkość jazdy do ograniczeń, pozwalając Ci w pełni skoncentrować się na drodze.

Wnętrze Forda Explorer – ekran systemu SYNC z widokiem z kamery cofania

WIDZISZ WSZYSTKO, CO DZIEJE SIĘ DOOKOŁA

Kamera o kącie widzenia 360 stopni wyświetla widok z góry pojazdu na ekranie dotykowym systemu SYNC 3, pomagając kierowcy wykonywać manewry w wąskich przestrzeniach i podczas parkowania. Wykorzystuje ona cztery oddzielne kamery umieszczone wokół pojazdu – na grillu, klapie bagażnika i bocznych lusterkach.  Dzięki tylnej kamerze cofania, kierowca może zobaczyć wszystkie przeszkody znajdujące się za samochodem, a także skorzystać z wirtualnych linii wspomagających parkowanie.

Ford Explorer

PARKOWANIE NA RUCHLIWEJ ULICY LUB W CIASNYM MIEJSCU MOŻE BYĆ UCIĄŻLIWE

Ford Explorer z systemem Full Active Park Assist sam wykona manewr parkowania równoległego i prostopadłego oraz wyjedzie z miejsca parkingowego. Wystarczy nacisnąć przycisk, a system przejmie kontrolę nad kierownicą, pedałem gazu czy hamulca, aby odpowiednio pokierować samochodem.

DODATKOWA KONTROLA PODCZAS RUSZANIA POD GÓRĘ

Układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach zapobiega stoczeniu się samochodu. Układ utrzymuje działanie systemu hamowania przez dodatkowe 2,5 sekundy – wystarczająco długo, aby przenieść stopę z pedału hamulca na pedał gazu. System ten przydaje się również w przypadku zatrzymywania się oraz ruszania na śliskiej nawierzchni.

Ford Explorer jadący po górskiej drodze – widok z góry
Ford Explorer

DODATKOWA KONTROLA PODCZAS JAZDY W DÓŁ

Zadaniem układu kontroli zjazdu ze wzniesienia (HDC) jest regulowanie prędkości zjazdu podczas jazdy terenowej bez potrzeby korzystania z hamulca bądź pedału gazu. Co więcej, system działa zarówno podczas jazdy do przodu, jak i podczas cofania.

Ford Explorer poza miastem w blasku porannego słońca

TRZYMAJ SIĘ TORU JAZDY

Asystent wiatru bocznego, który jest elementem systemu elektronicznej kontroli stabilizacji toru jazdy, pomaga utrzymać pojazd na pasie ruchu podczas porywistego wiatru. Takie rozwiązanie maksymalizuje bezpieczeństwo jazdy i zapewnia lepszą kontrolę nad autem.

Pprzednie reflektory Forda Explorer

LEPSZA WIDOCZNOŚĆ BEZ OŚLEPIANIA INNYCH KIEROWCÓW

System automatycznego sterowania światłami drogowymi Auto High Beam służy bezcenną pomocą podczas jazdy w nocy. Po wykryciu pojazdów nadjeżdżających z naprzeciwka lub jadących z przodu, system automatycznie zmienia światła drogowe na mijania, aby nikogo nie oślepić. Następnie, gdy droga znów jest pusta, system powraca do świateł długich, zapewniając maksymalną widoczność.

Wnętrze Forda Explorer – przednie fotele

KOMFORT JAZDY

Poznaj nowy wymiar wygody we wnętrzu przestronnej kabiny Explorera Plug-in Hybrid. Kokpit otula kierowcę, a wyraziste linie poziome sprawiają, że wnętrze ma bardziej estetyczny i zorganizowany wygląd. Nowy 10.1-calowy ekran dotykowy zamontowany na konsoli środkowej pozwala szybko i wygodnie obsługiwać wbudowany system SYNC 3. 

Dodatkowe elementy stylistyczne, takie jak zdobienia deski rozdzielczej z dynamicznym wykończeniem „Hexa Cut” w wersji ST-Line, nadają samochodowi jego wyrazisty charakter. W standardzie jest również dostępny układ redukcji hałasu pomagający wyeliminować niepożądane dźwięki powstające podczas jazdy i powodowane opływem powietrza. Układ pozwala komfortowo rozmawiać z pasażerami wszystkich trzech rzędów siedzeń, czyniąc wnętrze modelu Explorer niezwykle  cichym. 

ZYSKAJ DOSTĘP DO INTELIGENTNYCH FUNKCJI

Aplikacja FordPass otworzy przed Tobą drzwi do niespotykanej dotąd interakcji z samochodem i nowych możliwości. System oferuje wiele przydatnych funkcji jak Live Traffic tj. bieżące powiadomienia o ruchu drogowym przesyłane bezpośrednio do systemu nawigacji satelitarnej samochodu czy automatyczne połączenie eCall - w przypadku kolizji FordPass Connect może wykonać połączenie alarmowe do służb ratowniczych, powiadamiając je o lokalizacji pojazdu.

Dzięki aplikacji zdalnie zlokalizujesz samochód,  zablokujesz lub odblokujesz zamki, uruchomisz silnik, sprawdzisz przebieg czy poziom ciśnienia w oponach.  

W przypadku samochodów Plug-in Hybrid możesz też sprawdzić aktualny poziom naładowania akumulatora oraz zasięg jazdy w trybie elektrycznym, zlokalizować  publiczne stacje ładowania, ustawić preferowany czas ładowania pojazdu w domu czy ustawić żądaną temperaturę w kabinie na czas odjazdu. 

Wszystko to dla Twojego maksymalnego komfortu. 

Dowiedz się więcej

Aplikacja FordPass
Wnętrze Forda Explorer – kierownica i ekran systemu SYNC

FORD SYNC 3 ZE STEROWANIEM GŁOSOWYM I EKRANEM DOTYKOWYM

Ford SYNC 3 to zaawansowany system multimedialny zapewniający łączność oraz możliwość obsługiwania telefonu, odtwarzacza muzyki i systemu nawigacji dzięki poleceniom głosowym lub za pośrednictwem kolorowego 8-calowego ekranu dotykowego wyposażonego w znaną ze smartfonów i tabletów intuicyjną funkcję przesuwania i zsuwania palcami. Aplikacjami kompatybilnymi z systemem SYNC 3 można sterować za pośrednictwem funkcji AppLink, natomiast aplikacje Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają nawigację po smartfonie za pośrednictwem ekranu głównego systemu SYNC 3 zastępującego ekran telefonu.

DOSKONAŁA JAKOŚĆ MUZYKI

System nagłośnieniowy B&O to idealny wybór do nowego modelu Explorer. Niezależnie od tego, jaką muzykę lubisz, powinna ona brzmieć tak, jak chciał tego artysta. Niesamowity, nowy 980-watowy, 14-głośnikowy system audio B&O zapewnia dokładnie taką jakość dźwięku, jakiej oczekujesz i został opracowany specjalnie z myślą o nowym modelu Explorer.

Wnętrze Forda Explorer – system nagłośnienia B&O
Wnętrze Forda Explorer - bezprzewodowa ładowarka

BEZPRZEWODOWA ŁADOWARKA

Umożliwia ładowanie kompatybilnych urządzeń bez użycia przewodu do ładowania.

Ford Explorer – drzwi bagażnika otwierane I zamykane elektrycznie I bezdotykowo

DRZWI BAGAŻNIKA OTWIERANE I ZAMYKANE ELEKTRYCZNIE I BEZDOTYKOWO

Otwieranie i zamykanie bagażnika jest niezwykle łatwe, nawet wtedy kiedy masz zajęte ręce. Jeśli masz kluczyk elektroniczny KeyFree w kieszeni lub torebce, wystarczy, że wykonasz lekki ruch nogą pod środkową części tylnego zderzaka, a drzwi bagażnika otworzą się lub zamkną bez konieczności dotykania czegokolwiek. Można je również otworzyć i zamknąć siedząc we wnętrzu pojazdu.

Wnętrze Forda Explorer - dach panoramiczny

WPUŚĆ TROCHĘ SŁOŃCA

Dwuczęściowy otwierany dach panoramiczny Forda Explorer pozwoli Ci cieszyć się ciepłem promieni słonecznych. Szklany dach zapewnia dostęp naturalnego światła, sprawiając, że wnętrze staje się jaśniejsze i wydaje się bardziej przestronne. Dach panoramiczny umożliwia dopływ świeżego powietrza, gdy jest otwarty, a przesuwana szyba z powłoką odbijającą promienie słoneczne utrzymuje przyjemny chłód we wnętrzu, gdy jest zamknięta. Natomiast elektrycznie sterowana osłona przeciwsłoneczna zapewnia w razie potrzeby cień i prywatność.

Wnętrze Forda Explorer - elektryczny hamulec postojowy

ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY

W nowym Fordzie Explorer tradycyjną dźwignię hamulca ręcznego zastąpiono elektrycznym hamulcem postojowym. Żeby go uruchomić, wystarczy nacisnąć  przycisk. Takie rozwiązanie zapewnia więcej przestrzeni we wnętrzu i wygodę codziennego użytkowania samochodu.

UŁATWIAMY ŁADOWANIE

Dzięki aplikacji FordPass zainstalowanej w smartfonie nie musisz zastanawiać się, czy Twój samochód jest naładowany. Wystarczy, że otworzysz aplikację FordPass, aby sprawdzić stan baterii elektrycznej i zdecydujesz, czy trzeba ją naładować przed kolejną podróżą.

Współpracujemy również z firmą NewMotion, która tworzy największą publiczną sieć stacji ładowania w Europie. Dzięki tej współpracy możesz dowiedzieć się za pośrednictwem smartfona, gdzie znajdują się najbliższe stacje ładowania w miejscach publicznych, jak tam dojechać i jakie są koszty pełnego ładowania baterii pojazdu elektrycznego. Możesz też sprawdzić, które stacje ładowania będziesz mijać podczas zaplanowanej podróży, dzięki czemu naładujesz swój elektryczny samochód w drodze, bez potrzeby zjeżdżania z ustalonej trasy.

Ładujący się Ford Explorer
Ford Explorer podczas ładowania

OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA

Ford Explorer to największy, najbardziej wyrafinowany i najbardziej wszechstronny SUV Forda, jaki kiedykolwiek był w sprzedaży w Europie. Zaawansowany hybrydowy układ napędowy Typu Plug-in współpracuje z 3-litrowym silnikiem EcoBoost V6 z turbodoładowaniem, zapewniając 457 KM mocy i wyjątkową wydajność. Silnik jest wyposażony w inteligentną 10-biegową automatyczną skrzynię biegów, która zapewnia satysfakcjonującą dynamikę jazdy, niezależnie od tego, czy pokonujesz górskie wzniesienia, brodzisz przez rzekę lub mkniesz autostradą.

PRZYJAZNY ŚRODOWISKU. CICHY. PEŁEN MOŻLIWOŚCI.

Explorer doskonale sprawdzi się zarówno na zatłoczonych miejskich ulicach, jak i podczas jazdy w trudnym terenie. Zaawansowany napęd Plug-in Hybrid (PHEV) w Fordzie Explorer łączy silnik elektryczny (100 KM) z 3,0-litrowym silnikiem benzynowym EcoBoost z turbodoładowaniem (357 KM). Zapewnia to łączną hybrydową moc 457 KM, niezwykle niskie zużycie paliwa i emisję CO2 wynoszącą zaledwie 71 g/km. Co więcej, zależnie od potrzeb można zdecydować czy włączyć tryb hybrydowy w celu oszczędzania akumulatora lub tryb benzynowy przydatny podczas długich podróży.

ELEKTRYCZNA WYDAJNOŚĆ

Przy pełnym naładowaniu, Ford Explorer Plug-in Hybrid może przejechać do 48 km, korzystając wyłącznie z energii elektrycznej, nie emitujac przy tym żadnych spalin. Aby zmaksymalizować wydajność system wykorzystuje również hamowanie regeneracyjne, które w połączeniu z energią generowaną przez silnik EcoBoost, zwiększa zasięg akumulatora.

Wnętrze Forda Explorer – cyfrowa deska rozdzielcza z informacją o aktualnym zasięgu pojazdu na napędzie elektrycznym
Gniazdo ładowania Forda Explorer

ŁATWE ŁADOWANIE

Forda Explorer Plug-in Hybrid można łatwo naładować w domu z tradycyjnego gniazdka elektrycznego 230 V, za pomocą domowej ładowarki Wallbox lub na publicznej stacji ładowania. Samochód standardowo wyposażony jest w kabel służący do ładowania bezpośrednio z domowego gniazdka elektrycznego.

Zalecaną metodą ładowania dla Explorera Plug-in Hybrid jest ładowarka Ford Connected Wallbox, dzięki której w pełni naładujesz baterię w nieco ponad 3 godziny. Dostępne ładowarki można znaleźć na stronie www.akcesoria-ford.pl. Ładowarkę wraz z kompleksową usługą montażu możesz zamówić u swojego dealera Forda.
Niezależnie, czy używasz standardowego gniazdka domowego czy ładowarki ściennej, możesz zdalnie zarządzać ustawieniami ładowania za pośrednictwem aplikacji FordPass na Twoim smartfonie np. ustawić preferowany czas ładowania pojazdu.

Poza domem, Forda Explorer szybko naładujesz prądem zmiennym na publicznych stacjach ładowania.

Wnętrze Forda Explorer – obrotowy przełącznik zmiany biegów

OBROTOWY PRZEŁĄCZNIK ZMIANY BIEGÓW

Automatyczną, 10-stopniową skrzynię biegów w Fordzie Explorer cechują szybkie reakcje, płynna zmiana biegów i wydajność zapewniające satysfakcjonującą dynamikę jazdy. Wyposażona jest w nowoczesny obrotowy przełącznik zmiany biegów, który uwalnia dodatkowe miejsce w konsoli środkowej.

Wnętrze Forda Explorer – kierownica i manetki zmiany biegów

MANETKI DO ZMIANY BIEGÓW – JESZCZE WIĘKSZA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

W manetki do zmiany biegów zazwyczaj wyposażone są tylko samochody sportowe. Teraz to rozwiązanie znajdziesz też w Fordzie Explorer. Technologia ta pozwoli Ci na szybką i lekką zmianę biegów – nawet podczas zakrętów - dostarczając Ci jeszcze więcej przyjemności z jazdy.

Ford Explorer poza miastem w blasku porannego słońca

LEPSZA AERODYNAMIKA I WIĘKSZA OSZCZĘDNOŚĆ

Przy wolnej jeździe aktywna przesłona kraty wlotu powietrza (Active Grille Shutter) pozostaje otwarta, odpowiednio chłodząc silnik. Przesłona zamyka się automatycznie w momencie przyspieszania, zwiększając aerodynamikę i oszczędzając paliwo. 

Active Grille Shutter współpracuje z hybrydowym układem napędowym w celu zmniejszenia emisji spalin i ograniczenia do minimum konieczności tankowania paliwa.

Niska emisja CO2

NIŻSZA EMISJA

Dzięki poziomowi emisji CO2 wynoszącemu zaledwie 71 g/km wg WLTP (Światowa zharmonizowana procedura badań pojazdów lekkich) i 66 g/km wg NEDC, napęd Plug-In Hybrid Forda Explorer spełnia surowe wymogi europejskiej normy emisji Euro 6.2. Mają one na celu poprawę jakości powietrza i redukcję emisji spalin.

Wnętrze Forda Explorer –10.1" kolorowy ekran dotykowy

BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA

Ford Explorer wyposażony jest w szereg zaawansowanych rozwiązań, których zadaniem jest zapewnianie możliwie najwyższego bezpieczeństwa Tobie, Twojej rodzinie i innym użytkownikom drogi. Technologie takie jak system zapobiegający kolizjom z funkcją wykrywania pieszych, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy czy system hamowania pokolizyjnego pomagają unikać kolizji lub minimalizować ich skutki.

Nowy Ford Explorer

BEZPIECZNE UTRZYMANIE PRZYCZEPY W LINII TORU JAZDY

System stabilizacji toru jazdy przyczepy (Trailer Sway Control) wykrywa wychylenie przyczepy i zmniejsza prędkość pojazdu, poprzez ograniczenie momentu obrotowego silnika i stopniowe zwiększanie nacisku hamulców na wszystkie koła. Przywraca to stabilność i pozwala na zwiększenie kontroli nad przyczepą ciągniętą przez samochód.

SYSTEM, KTÓRY CHRONI PIESZYCH

System zapobiegania kolizjom z funkcją wykrywania pieszych (Pre-Collision Assist) wykorzystuje kamery do monitorowania drogi przed pojazdem. System ostrzega kierowcę w razie zagrożenia kolizją bądź wykrycia pieszego lub rowerzysty. W przypadku braku reakcji w odpowiednim czasie system automatycznie uruchomi układ hamulcowy, aby zmniejszyć skutki lub całkowicie zapobiec czołowemu zderzeniu.

Ford Explorer z systemem Pre-Collision Assist
Nowy Ford Explorer

PEŁNA KONTROLA BEZ WZGLĘDU NA WARUNKI

Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) nieprzerwanie monitoruje ruch pojazdu i wykrywa wszelkie odchylenia od wybranego toru jazdy, dokonując automatycznej korekty pozycji samochodu na drodze poprzez kontrolę prędkości każdego koła. Wspólnie z systemem ABS pomaga on kierowcy w odzyskaniu panowania nad samochodem oraz skróceniu drogi hamowania w sytuacjach awaryjnych. ESC współpracuje też z systemem zapobiegającym przewróceniu się pojazdu (RSC). Kontrolując moment obrotowy silnika oraz wyhamowując każde koło z osobna, koryguje on nadsterowność, skutecznie opanowując niebezpieczną sytuację.

Ford Explorer podczas jazdy górską drogą

LEPSZA KONTROLA NA ZAKRĘTACH

System pomaga kierowcy w zachowaniu kontroli nad pojazdem przy zbyt szybkim wjechaniu w zakręt – np. na zjazdach z autostrady. Jeżeli system wykryje podsterowność i utratę kontroli, zredukuje moment obrotowy silnika i stopniowo zwiększy nacisk hamulców na wszystkie koła w celu zmniejszenia prędkości.

Ford Explorer podczas manewru omijania innego pojazdu

POMOC W UNIKANIU KOLIZJI WTÓRNYCH

System Post-Collision Braking pomaga zredukować skutki potencjalnej kolizji wtórnej, automatycznie włączając umiarkowaną siłę hamowania w razie wykrycia kolizji. Poprzez zmniejszenie prędkości pojazdu daje kierowcy czas na zareagowanie i zmniejsza ryzyko kolizji wtórnej.

Wnętrze Forda Explorer - przycisk eCall

PODRÓŻUJ BEZPIECZNIE

Innowacyjne technologie Forda Explorera, w tym technologie łączności dbają o Twoje bezpieczeństwo i komfort użytkowania pojazdu. 

W razie wypadku FordPass Connect może automatycznie wykonać połączenie alarmowe eCall do służb ratowniczych, powiadamiając je o lokalizacji pojazdu.  Możesz także wcisnąć przycisk SOS w pojeździe, aby bezpośrednio skontaktować się ze służbami ratowniczymi, jeśli jesteś świadkiem wypadku lub potrzebujesz pilnej pomocy. 

Ford Explorer - Widok wnętrza

UŻYTKOWANIE

Uniwersalne wnętrze nowego Explorera Plug-in Hybrid zostało zaprojektowane z myślą o wymogach stylu życia pełnego przygód. Siedem pełnowymiarowych siedzeń i duża przestrzeń bagażowa sprawiają, że w środku znajdzie się miejsce dla wszystkich i wszystkiego.

Siedzenia w drugim rzędzie mają regulację odchylenia oparcia oraz przesunięcia do przodu i tyłu. Składają się też do przodu, ułatwiając zajęcie miejsc w trzecim rzędzie. Trzeci rząd siedzeń zapewnia wygodę pasażerom, pozostawiając dużo przestrzeni na bagaż. 

Siedzenia z funkcją elektrycznego podnoszenia w drugim i trzecim rzędzie można złożyć na płasko jednym naciśnięciem przycisku, tworząc przestrzeń o długości 2140 mm i szerokości 1222 mm (w najwęższym miejscu). Maksymalna pojemność przestrzeni bagażowej wynosi 2274 litry. 

Imponująca siła holowania do 2500 kg oraz potężny moment obrotowy (ponad 800 Nm) hybrydowego zespołu napędowego pozwalają holować i przewozić łodzie, przyczepy lub wyposażenie niezależnie od Twojego hobby.

Ford Explorer – widok z góry

LUKSUSOWA PRZESTRZEŃ

Wszechstronne wnętrze nowego Forda Explorer zostało zaprojektowane tak, aby komfortowo i w luksusowym stylu zmieścić siedem osób. Siedzenia w drugim rzędzie mają regulację odchylenia oparcia oraz przesunięcia do przodu i tyłu. Składają się także do przodu, ułatwiając zajęcie miejsc w trzecim rzędzie. 

Łatwo składane siedzenia z funkcją elektrycznego podnoszenia w drugim i trzecim rzędzie można złożyć na płasko jednym naciśnięciem przycisku, tworząc przestrzeń o długości 2140 mm i szerokości 1222 mm (w najwęższym miejscu). Maksymalna pojemność przestrzeni bagażowej wynosi 2274 litry.

PRZESTRZEŃ NA WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ

Nawet jeśli każde z siedmiu siedzeń jest zajęte, w bagażniku nowego Forda Explorer nadal będzie wystarczająco miejsca, aby pomieścić dwa komplety kijów golfowych. Wszystkie tylne siedzenia można złożyć na płasko, co zapewnia różnorodne konfiguracje dostosowania wnętrza do Twoich potrzeb. Po złożeniu tylnych foteli będziesz mieć do dyspozycji przestrzeń o pojemności aż 2274 litrów. Podłoga bagażnika ma regulowaną wysokość, co umożliwia optymalne wykorzystanie przestrzeni. Oznacza to, że możesz zwiększyć wysokość podłogi, aby stworzyć ukryty schowek, lub obniżyć ją w celu zmaksymalizowania przestrzeni bagażnika.

Przestrzeń bagażowa Forda Explorer
Zaparkowany Ford Explorer

IMPONUJĄCA SIŁA HOLOWANIA

Ford Explorer zapewnia imponującą  siłę holowania o wartości 2500 kg oraz potężny moment obrotowy hybrydowego zespołu napędowego pozwalające holować i przewozić łodzie, przyczepy lub wyposażenie niezależnie od Twojego hobby. Z łatwością więc zabierzesz ze sobą wszystko, czego potrzebujesz na odprężający weekend.

Ford Explorer viewed from above to show roof rails

POTRZEBUJESZ WIĘCEJ MIEJSCA?

Jeśli potrzebujesz przewieźć większe, nieporęczne przedmioty wybierz opcjonalne relingi dachowe lub hak holowniczy z możliwością demontażu.

Wnętrze Forda Explorer

GNIAZDA ZASILANIA

Dzięki wejściu USB i gniazdom 12 V nie musisz się martwić, że w Twoim telefonie  wyczerpie się bateria. Z tyłu pojazdu znajduje się nawet gniazdko elektryczne o napięciu 220 V, więc z łatwością możesz używać i ładować swojego laptopa.

Skorzystaj z linków poniżej, aby uzyskać więcej informacji