Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Co to jest Punkt Widzenia Klienta?

Punkt Widzenia Klienta to proces ankietowania przez Ford Motor Company, którego celem jest mierzenie zadowolenia klientów w związku ze sprzedażą prowadzoną przez dealerów i serwisowaniem. Ford Motor Company wiąże z programem Punkt Widzenia Klienta następujące cele:

  • Uzyskanie opinii na temat skuteczności firmy Ford i jej dealerów pod względem zapewniania znakomitej obsługi klientów
  • Skoncentrowanie personelu firmy Ford i dealerów na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań klientów oraz na reagowaniu na nie
  • Określenie obszarów, w których firma Ford i nasi dealerzy muszą podnieść poziom obsługi klienta

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.