Kupuj z FordemSamochody dostawcze

W jaki sposób mogę złożyć reklamację, dotyczącą mojej polisy Ford Ubezpieczenia?

Reklamacja związana ze świadczonymi przez TUiR Allianz Polska S.A. usługami może zostać złożona w każdej jednostce Allianz obsługującej klientów oraz w siedzibie Allianz ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa.

Reklamacja może być złożona:

- pisemnie na powyższy adres do korespondencji, na adres mailowy skargi@allianz.pl lub za pośrednictwem formularza, udostępnionego na stronie www.allianz.pl,

- telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 422 42 24.

Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w tym czasie, termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. Towarzystwo Ubezpieczeniowe wyśle do Ciebie informację z przewidywanym terminem rozpatrzenia reklamacji i udzieli odpowiedzi wskazując przyczynę opóźnienia oraz okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy.

Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji znajdują się na stronie www.allianz.pl

TUiR Allianz Polska S.A. podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Wniosek o rozpatrzenie sprawy pomiędzy zakładem ubezpieczeń a ubezpieczonym może zostać złożony do Rzecznika Finansowego.

 
 
 
 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.