Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Problem podczas pobierania aplikacji

Do często występujących przyczyn niemożności pobrania aplikacji na urządzenie należą:

  1. Używane urządzenie (iPhone, iPad lub iPod) nie ma wystarczającej ilości miejsca w pamięci w celu wykonania aktualizacji/pobrania.
  2. Usuń nieużywaną aplikację i spróbuj ponownie.
  3. Mogą występować problemy dotyczące sieci/połączenia z Internetem.
  4. Sprawdź siłę sygnału sieci komórkowej i/lub połączenie Wi-Fi.
    • Połączenie Wi-Fi
      • Jeśli sieć Wi-Fi jest wyłączona, włącz ją i spróbuj nawiązać połączenie.
      • Jeśli sieć Wi-Fi jest włączona, wyłącz ją i spróbuj nawiązać połączenie, używając transferu danych komórkowych.
    • Połączenie sieci komórkowej
      • Jeśli dane komórkowe są wyłączone, włącz je i spróbuj nawiązać połączenie.
      • Jeśli dane komórkowe są włączone, wyłącz je i spróbuj nawiązać połączenie, używając sieci Wi-Fi.
  5. Wyłącz urządzenie na 30–60 sekund.
  6. Włącz urządzenie.
  7. Spróbuj pobrać aplikację.

Uwaga: Jeśli nadal nie można pobrać aplikacji, aby uzyskać najlepszą pomoc, zwróć się do producenta urządzenia.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.