Najnowsze informacje o Akcji Bezpieczeństwa
Chcemy poinformować wszystkich naszych klientów, którzy jeszcze nie odebrali zamówionych Fordów Kuga PHEV, jak aktualnie wygląda sposób dostarczenia ich pojazdów. Aby zrobić to skutecznie, podzieliliśmy ich na 3 grupy.
- Klienci, których samochody zostały wyprodukowane i są już u Dealera lub w drodze do niego.
- Klienci, których samochody zostały wyprodukowane, ale nie wyjechały jeszcze z fabryki w Walencji.
- Klienci, których samochody nie są wyprodukowane, ale zostały zamówione lub wprowadzone na listę produkcyjną.
Do klientów z każdej grupy planujemy wysłać wiadomość z odpowiednią informacją. Niestety w wielu przypadkach nie posiadamy adresów email. Ale o naszych działaniach poinformowaliśmy wszystkich Dealerów Forda, dlatego w większości przypadków to ich przedstawiciele będą odpowiedzialni za kontakt z naszymi klientami. Jednak z myślą o ich komforcie, postanowiliśmy tutaj przedstawić zarys naszych planowanych działań względem każdej z 3 grup.
Klienci z grupy nr 1 – wymienimy wysokonapięciowy akumulator i wykonamy wszystkie niezbędne naprawy Twojego auta jeszcze przed Twoim odbiorem. Prace wykonamy u Dealera, u którego został zamówiony samochód, a rozpoczną się niezwłocznie po tym, jak zakończą się naprawy Fordów Kuga PHEV w ramach wezwania do serwisu - prawdopodobnie od marca.
Klienci z nr 2 – wszystkie samochody z tej grupy zostaną poddane serii kompleksowych i wymagających testów na terenie fabryki, aby sprawdzić pracę akumulatora wysokonapięciowego. Zgodnie z opinią ekspertów pozwoli to potwierdzić ich niezawodność i wydajność. Gwarantujemy, że każdy model Forda Kuga PHEV przed opuszczeniem fabryki zostanie dokładnie sprawdzony, a wszystkie niezbędne naprawy będą wykonane. Warto podkreślić, że urządzenia wykorzystywane do tych testów dostępne są wyłącznie w naszych zakładach produkcyjnych, dlatego przeprowadzamy je właśnie w Walencji. Jeśli Twój pojazd przejdzie pomyślnie wszystkie testy, do końca miesiąca zostanie dostarczony do Twojego Dealera, który skontaktuje się z Tobą, w celu ustalenia terminu odbioru auta.
Klienci z grupy nr 3 – produkcję samochodów z tej grupy rozpoczniemy w grudniu, korzystając już w pełni z przetestowanych i sprawnych akumulatorów wysokonapięciowych – zostały one już dostarczone do zakładu w Walencji, gdzie przechodzą ponowną serię testów. Auta będziemy budować zgodnie z harmonogramem zamówień. Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zamówienia, skontaktuj się z Dealerem – posiada on wszystkie niezbędne informacje.
Chcemy bardzo Cię przeprosić za zaistniałą sytuację i jednocześnie podziękować za cierpliwość – w geście dobrej woli mamy dla Ciebie kilka propozycji:
Po pierwsze, gwarantujemy Ci niezmienność ceny pojazdu.
Po drugie, zapewniamy Ci bezpłatnie Program Ford Protect i Kontrakt Serwisowy.
Po trzecie, przy odbiorze pojazdu otrzymasz domową stację ładowania Wallbox (bez jej instalacji) lub kartę paliwową na stacje BP o wartości 2220 zł – Ty decydujesz.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt – postaramy się na wszystkie odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Telefon: +48 22 522 2727
Email: kontakty@ford.pl
Chcemy Cię również zapewnić, że grupy naszych ekspertów pracują na maksymalnych obrotach, aby jak najszybciej rozwiązać problem. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość.