Home > Osobowe > MUSTANG > Cechy i funkcje > Osiągi i zużycie paliwa

Więcej mocy, więcej wyrafinowania

Nowy Ford Mustang to idealna kompozycja designu, nowoczesnych technologii, osiągów oraz mocy generowanej z maksymalną wydajnością. 5-litrowy silnik V8 czy 2,3-litrowy EcoBoost? Ty decydujesz.

Jeden Mustang. Dwa potężne silniki.

Silnik Ford EcoBoost o pojemności 2,3 l zapewnia niepowtarzalne wrażenia    z jazdy przy optymalnym zużyciu paliwa. Ten mocny, czterocylindrowy silnik należący do rodziny silników wyróżnionej nagrodą International Engine of the Year wykorzystuje technologie, takie jak turbosprężarka Twin Scroll o niskiej bezwładności, precyzyjny bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów oraz system zmiennych faz rozrządu (Ti-VCT), by zapewnić niższe zużycie paliwa oraz lepsze osiągi.

Prawdziwe emocje gwarantuje legendarny silnik V8 o pojemności 5,0 l. Imponujące 450 KM mocy i 529 Nm momentu obrotowego robią wrażenie, ale nie oddają w pełni możliwości silnika, który wyróżnia się wyjątkową elastycznością, a jego dźwięk tworzy ścieżkę dźwiękową podczas każdej podróży.

Aktywny układ wydechowy

Aktywny układ wydechowy Forda Mustang daje tak szerokie możliwości personalizacji, że można dostosować nawet brzmienie układu wydechowego. Zupełnie nowy, aktywny układ wydechowy jest dostępny        w wersji GT i umożliwia kierowcy zmianę brzmienia w zależności od wybranego trybu jazdy oraz objętości układu wydechowego za pomocą przycisku.

Active Valve Exhaust
Close-up of New Ford Mustang alloy wheel

Niezawodność hamowania

Wysokowydajny, specjalnie opracowany układ hamulcowy jest wyposażony w 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe, tarcze wentylowane, system ABS, układ EBA oraz funkcję Electronic Brake Prefill. Nowe przednie kolumny MacPhersona z podwójnym przegubem kulowym umożliwiły zastosowanie większych i wydajniejszych hamulców. Pakiet GT Performance oferuje jeszcze wyższą niezawodność hamowania – 6-tłoczkowe przednie zaciski Brembo™ współpracują z wentylowanymi tarczami 15-calowymi.

Top