Pliki cookie są niezbędne do tego, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby strony internetowej www.ford.pl. Przechowują one informacje o Twoich preferencjach i inne informacje pomagające nam udoskonalić naszą stronę www. Żadna z tych informacji nie będzie służyć do zidentyfikowania Ciebie. Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie oraz jak kontrolować je za pomocą ustawień w swojej przeglądarce internetowej z treści Przewodnika Forda po plikach cookie.

Dowiedz się więcej

 
Witamy w Klasie Business

Ford Polska oferuje specjalny Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych.

Dowiedz się więcej
Ogólne warunki programu BSC

Ford Polska oddaje w Twoje ręce profesjonalny pakiet produktów i usług posprzedażnych pod nazwą Business Service Club.

Program Business Service Club został przygotowany dla Klientów Flotowych (przedsiębiorstwa lub instytucje) korzystających z usług serwisowych Autoryzowanych Dealerów Forda w Polsce (KLIENT).

Business Service Club oferuje swoim Klientom jednolite warunki obsługi serwisowej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, członków Business Service Club (DEALERZY) na terenie całego kraju.
Program Business Service Club jest rozwiązaniem sieciowym, zapewniającym Klientom profesjonalną opiekę posprzedażną na atrakcyjnych warunkach.

Dowiedz się więcej
Struktury serwisowe dla obsługi flot w BSC

W celu zapewnienia Klientom właściwej opieki posprzedażnej w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi Forda, na mocy umowy pomiędzy Ford Polska a wybraną grupą Autoryzowanych Dealerów, zostały powołane struktury handlowe i operacyjne, których zadaniem jest realizacja tego celu.

Każdy Autoryzowany Dealer Forda będący uczestnikiem programu Business Service Club posiada Dział Serwisowej Obsługi Flot, którego zadaniem jest obsługa Twojej floty samochodów.

Personel Działu Serwisowej Obsługi Flot posiada oddzielne stanowisko obsługi i został wyposażony we wszystkie niezbędne środki techniczne m.in.:  telefon komórkowy, telefon stacjonarny i faks z odrębnym numerem oraz, komputer z indywidualnym adresem poczty elektronicznej. Wszystkie te środki zapewniają sprawną i szybką komunikację z Klientem oraz z Działami Serwisowej Obsługi Flot w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi Forda uczestników Business Service Club.

Liczba osób pracujących w tych działach została tak dobrana, by w pełni spełnić oczekiwania Klientów, co do czasu trwania usługi oraz jej jakości.

Personel Działów Serwisowej Obsługi Flot został gruntownie przeszkolony w zakresie standardów obsługi posprzedażnej, poznał szczegółowo oczekiwania Klientów Flotowych i otrzymał duże kompetencje, aby móc szybko i elastycznie reagować na Twoje potrzeby.

 

Pakiet Gwarant

Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia stałe koszty obsługi serwisowej dla samochodów nowych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów. 


Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu, jedną fakturę, stałe koszty obsługi serwisowej (ryczałt miesięczny) dla samochodów obsługiwanych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów. 

Dowiedz się więcej
Pakiet Opieka

Pakiet Serwisowy Opieka zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu nad parkiem samochodowym Klienta oraz rzeczywiste koszty obsługi posprzedażnej w sieci Dealerów BSC oparte na:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS).
Dowiedz się więcej
Pakiet Twój Wybór

Pakiet Serwisowy Twój Wybór zapewnia pełną opiekę nad parkiem samochodowym Klienta w ustalonym czasie realizowaną u Dealera Koordynatora w oparciu o oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora.
Dowiedz się więcej

Zdjęcia i filmy

 icon  icon  icon  icon  icon